گالا گیم (Gala Game): کسب درآمد با نسل جدید بازی‌های بلاک چین

گالا گیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

گالا گیم، یک پروژه بلاک چین است که صنعت بازی را به مرزهای پیش رو هدایت می‌کند. هدف گالا گیم این است که صنعت بازی را از حالت سنتی خارج کند و گیمرها خودشان کنترل بازی را در دست بگیرند. در این دنیای جدید از بازی‌ها، گیمرها می‌توانند با بازی کردن، توکن گالا به دست بیاورند. توکن Gala Game در مدت زمان کوتاهی توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرد و توانست در فهرست صرافی‌های معتبر لیست شود.

Gala Game به گیمرهای بازی‌های بلاک چین، این اجازه می‌دهد هر بازی که دوست دارند بازی کنند را بسازند. همچنین بازیکنان در گالا گیمز با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض، می‌توانند کنترل بیشتری بر بازی خود داشته باشد. گیمرها قادر خواهند بود از NFT برای رای دادن به انواع بازی‌های در حال توسعه و همچنین کنترل دارایی‌ها و شخصیت‌های درون بازی استفاده کنند. گیمرها همچنین می‌توانند در مورد انواع بازی‌هایی که می‌خواهند به پلتفرم معرفی شوند، رای دهند.

با بازی MIR4 از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید

معرفی بازی و نحوه کسب درآمد

پیشرفت‌های اخیر گالا گیم

در 18 آگوست، Gala Game و 888 The New World در یک مشارکت استراتژیک اعلام کردند که به مجموعه داران ، گیمرها و توسعه دهندگان سراسر جهان اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتالی خود را در اکوسیستم GALA داشته باشند. این مشارکت باعث ایجاد دسترسی گیمرها و سازندگان بازی‌ها، به بازار NFT می‌شود و ایجاد تحول در بازار NFT را تقویت می‌کند.

در 12 آگوست‌، گالا گیم یک بازی جدید با عنوان “Echoes of Empire” به جامعه طرفداران و گیمرها پیشنهاد کرد. این بازی قدرت اختیار بازیکن در بازی را به عموم نشان می‌دهد و به این نکته اشاره می‌کند که چگونه این بازی قدرت بازی را به گیمرها باز گردانده است. این یک بازی ماجراجویی استراتژیک است با امکانات نامحدود است.

در 4 آگوست، Gala Games اعلام کرد که، توکن GALA اخیرا به پلتفرم صرافی رمزنگاری Binance اضافه شده است و این امر باعث می‌شود تا بیشتر در معرض بازار قرار گیرد. در نتیجه، با لیست شدن گالا توکن در بایننس، کاربران می‌توانند GALA خود را با استفاده از p.Network Bridge dApp به Binance انتقال دهند. این پیشرفت برای گالا گیم و آینده بلند مدت پلتفرم بازی‌های GAla Game بسیار مهم است.

توکن گالا گیم

Gala Game در آینده شاهد چه پیشرفت‌هایی خواهد بود؟

این پلتفرم مجموعه‌ای از بازی‌های آینده خود را اعلام کرده است. این بازی‌ها، شامل یک بازی RPG فانتزی و یک بازی استراتژی علمی تخیلی است. GALA همچنین پس از راه اندازی نسخه آزمایشی رایگان بازی، در ماه مارس امسال، در حال راه اندازی یک بازی دفاع دفاعی به نام “Fortified” است.

گالا گیم همچنین به تازگی اعلام کرده است که آزمایش بتا برای Spider Tanks و یک بازی RPG فانتزی که توسط GAMEDIA توسعه یافته است، آغاز می‌کند. این آزمایش به سرعت طی خواهد شد زیرا تا انتشار رسمی این بازی‌ها چیزی نمانده است.

Echoes of Empire یکی از هیجان انگیزترین پروژه‌های گالا گیم است و برخی از گیمرها نیز پیش از رای گیری نهایی این بازی، منتظر نسخه‌های آزمایشی بتا هستند.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

به روز رسانی قیمت گالا گیم (GALA)

Gala Games یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در این هفته بوده است. تا زمان نوشتن این مقاله، قیمت GALA در 24 ساعت گذشته بیش از 130 درصد افزایش یافته است تا سود این هفته را به بیش از 500 درصد برساند.

قیمت توکن گالا گیم

گالا، این هفته را در حدود 0.021 دلار شروع کرد. قبل از اینکه در روز پنج شنبه با قیمت 0.136 دلار روند صعودی داشته باشد، به 0.10 دلار کاهش یافت. همچنین حجم معاملات بیش از 640 درصد افزایش یافته و به بیش از 925 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته رسیده است. در حال حاضر ارزش بازار آن به طور کامل بیش از 3.2 میلیارد دلار است.

در انتخاب Gala Game دقت کنید

اگرچه برخی از کاربران از بازی‌های جدید GALA متاثر نیستند اما ایده بازگرداندن قدرت به گیمرها، یک چشم انداز هیجان انگیز است که باید منتظر آن باشید. علاوه بر این، با توجه به محبوبیت NFT ها در بازار رمزنگاری، بازی‌های GALA می‌توانند محبوبیت زیادی کسب کنند و در نتیجه توجه توسعه دهندگان بازی بیشتری را به خود جلب کنند.

منبع: dailycoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.