بنیانگذار پولکادات قصد دارد، ۵ میلیون دلار به اوکراین کمک مالی کند

کمک ۵ میلیون دلاریی بنیانگذار پولکادات به اوکراین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: به دنبال حمله ارتش روسیه به اوکراین، بسیاری از نهادها و موسسات خیریه از راه‌های مختلفی کمک‌ها مالی برای مردم اوکراین جمع آوری کرده و در اختیارشان قرار می‌دهند. در همین حین، گاوین وود، بنیان‌گذار پولکادات نیز در یک توئیت اشاره کرد که حاضر است ۵ میلیون دلار به اوکراین کمک کند. کمک ۵ میلیون دلاری بنیانگذار پولکادات به اوکراین در صورتی انجام خواهد گرفت که این کشور یک آدرس پولکادات معرفی کند.

کمک ۵ میلیون دلاری بنیانگذار پولکادات به اوکراین

از زمان تصمیم روسیه برای حمله به کشور اوکراین، افراد زیادی در مسیر کمک رسانی به کشور اوکراین گرفته‌اند. بیشتر این کمک‌ها از طریق روش‌های سنتی انجام می‌شود، اما مقادیر قابل توجهی از وجوه نیز در قالب ارزهای دیجیتال در اختیار اوکراینی‌ها قرار داده شده است.

طبق گزارش CryptoSlate، وزارت دفاع اوکراین اعلام کرده است که نمی‌تواند به صورت رسمی کمک‌های مالی را در قالب ارزهای دیجیتال دریافت کند، این در حالی است که سازمان‌های غیردولتی در این کشور برای کمک از رمزنگاری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال یک سازمان غیردولتی حامی ارتش اوکراین تنها حدود ۴ میلیون دلار کمک مالی در قالب بیت‌کوین دریافت کرده است.

جالب است در نظر داشته باشید که طبق اعلام شرکت تحلیل بلاک‎چین Elliptic، تا صبح یکشنبه، نزدیک به ۱۷ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری شده که شامل ۱/۸۶ میلیون دلار از یک مجموعه NFT است.

دکتر گاوین وود، یکی از بنیانگذاران اتریوم و بنیانگذار Polkadot، نیز در توئیتر در رابطه با کمک‌های مالی اوکراین صحبت کرد. وی در پاسخ به حساب رسمی توییتر اوکراین که آدرس‌های بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را برای کمک‌های مالی ارسال می‌کند، گفت:

اگر یک آدرس DOT ارسال کنید، من شخصاً ۵ میلیون دلار کمک خواهم کرد

کمک ۵ میلیون دلاریی بنیانگذار پولکادات به اوکراین

این پست انتقادات زیادی با خود به همراه داشت. از نظر برخی منتقدان، دکتر وود انجام کمک‌های مالی را شرطی می‌کند. درست که اکثر منتقدان چنین کمک سخاوتمندانه‌ای را تشویق می‌کنند، اما اگر وود شرطی را تعیین نمی‌کرد، مطمئنا انتقادات کمی متوجه این فرد بود.

منبع: cryptoslate

پولکادات
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.