ورود صرافی جمینی به دنیای متاورس!

ورود صرافی جمینی به دنیای متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

تایلر و کامرون وینکلوس (Tyler and Cameron Winklevoss) بنیانگذاران صرافی Gemini در نیویورک بیان کردند که برنامه‌هایی برای آینده این صرافی در متاورس دارند. براساس گزارشات بنیانگذاران این صرافی، سرمایه ۴۰۰ میلیون دلاری را برای ایجاد یک «تجربه جمینی در متاورس‌های مختلف» ایجاد خواهند کرد. با بیتستان همراه باشید تا از جرئیات خبر ورود صرافی جمینی به دنیای متاورس آگاه شوید.

ورود صرافی جمینی به دنیای متاورس

براساس گزارشات ارائه شده، این اولین باری است که صرافی جمینی به دنبال تامین مالی از طریق منابع خارجی است. شایان ذکر است که بانک کشور استرالیا نیز در تامین مالی این صرافی نیز خود را شریک قرار داده.

براساس اطلاعیه‌ای که صادر شد:

با این دور از تأمین مالی، صرافی جمینی به عرضه محصولات ساده، نوآورانه و مطمئن به بازار ادامه خواهد داد و گسترش جغرافیایی خود را پیش خواهد برد.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

تایلر و کامرون وینکلوس طی مصاحبه‌ای با فوربس که روز پنجشنبه منتشر شد، برنامه‌های خود را برای گسترش جمینی به متاورژن شرح دادند.

تایلر بیان کرد:

ما باید تجربه Gemini را در متاورس‌های مختلف ایجاد می‌کنیم، جایی که می‌توانید وارد جمینی شوید و تجارت کنید.

به گفته فوربس، دوقلوها ۷۵ درصد از مالکیت جمینی را حفظ می‌کنند و شریک عمومی مورگان کریک، ساچین جیتلی (Sachin Jaitly)، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلاری شرکتش در پلتفرم کریپتو، خواهد شد.

این حرکت باری دیگر منجر به رقابت این دو نفر با مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) می‌شود. دوقلوها در سال ۲۰۰۴ از زاکربرگ شکایت کردند و ادعا کردند که او دارایی معنوی آن‌ها را برای ایجاد فیس‌بوک دزدیده است که در سال ۲۰۱۱ با پرداخت ۶۵ میلیون دلار در دادگاه به پایان رسید.

علاوه بر این کامرون در گفتگو با فوربس بیان کرد که جمینی مسیر غیرمتمرکز را هدف قرار داده است، زیرا این باور را دارد که سود بیشتری برای کاربران دارد.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.