سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری گوگل در CME

سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری گوگل در CME
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: CME بزرگ‌ترین صرافی مشتقات مالی جهان به حساب می‌آید. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد که انواع مختلف دارایی‌ها مانند شاخص‌های سهام، ارزهای فیات، املاک، فلزات را معامله کنند. امروز شاهد سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری گوگل در CME بودیم. اما گوگل از سرمایه‌گذاری در بورس کالای شیکاگو چه سودی خواهد برد؟

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، گوگل یک میلیارد دلار در CME سرمایه‌گذاری کرده است. CME اولین پلتفرمی است که به همراه CBOE توانست EFT بیت‌کوین را راه‌اندازی کند. یکی از شروط سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری گوگل در CME، انتقال سیستم تجاری اصلی CME به Google Cloud بود.

سرمایه گذاری گوگل در cme

CME با بازارهایی همکاری می‌کند که تریلیون‌ها دلار گردش مالی روزانه دارند. شراکت این دو شرکت باعث می‌شود که CME دائما مشتریان جدید جذب کند، معاملات را به‌طور یکپارچه انجام دهد و ابزارهای تجاری جدید بر اساس فناوری Google بسازد. این نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که ریسک‌های بازار را رصد می‌کند.

تلاش صرافی بایننس برای ردیابی کلاهبرداران توکن Squid

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

طبق گزارش‌های ارائه شده، ارزش بازار CME تقریبا 80 میلیارد دلار است و این پلتفرم ارزشمندترین اپراتور معاملاتی است. این قرارداد بعد از رد شدن آن توسط Hong Kong Exchanges و Clearing Ltd به CME اعطا شد.

Google Cloud چهارمین ارائه دهنده بزرگ خدمات ابری است. در سال 2020، طبق داده‌های شرکت Gartner، گوگل 6/1 درصد از درآمد خود را از زیرساخت‌های ابری در سراسر جهان به دست آورد. بزرگترین بازیکن این بازار، آمازون است که با 40 درصد سهم زیادی از بازار را در اختیار دارد. پس از آمازون، مایکروسافت و علی‌بابا در رده‌های بعدی قرار دارند.

گوگل یک میلیارد دلار در CME سرمایه‌گذاری کرد. به گفته توماس کوریان (Thomas Kurian)، مدیرعامل Google Cloud، این سرمایه‌گذاری هدف گوگل مبنی بر تحول کل سیستم مالی نوپای روی کره زمین را نشان می‌دهد و نشان دهنده سرمایه‌گذاری بر روی یک شرکت به خصوص نیست.

زیرساخت‌های CME به Google Cloud منتقل می‌شود

فرآیند انتقال زیرساخت CME به Google Cloud در سال 2022 انجام خواهد شد. در ابتدا سیستم‌های تجاری اصلی به سرویس ابری گوگل مهاجرت خواهند کرد، سپس داده‌ها و خدمات تسویه حساب CME به گوگل ملحق خواهند شد. در پایان، تمام بازارهای CME به Google Cloud منتقل خواهند گشت. رئیس CME، ترنس دافی (Terrence Duffy)، معامله با غول سرویس ابری جهان را ازدواج بهشتی نامید.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.