ارزش Grayscale از بزرگترین صندوق قابل معامله طلا در جهان عبور کرد!

عبور ارزش Grayscale از بزرگترین صندوق طلای جهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۰

با رسیدن ارزش Grayscale به بالای ۶۰ میلیارد دلار، این شرکت از بزرگترین صندوق طلای جهان پیشی گرفت. برای خواندن خبر عبور ارزش Grayscale از بزرگترین صندوق طلای جهان با بیتستان همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده‌ در روز چهارشنبه، Grayscale شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال، اکنون ۶۰ میلیارد دلار دارایی دیجیتال را کنترل می‌کند. در حال حاضر از نظر دارایی‌های تحت مدیریت از SPDR Gold Shares، بزرگترین صندوق قابل معامله در بورس طلای جهانی، پیشی گرفته است.

شرکت Grayscale Investment یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود است که بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال در جهان را در اختیار دارد.

حساب‌های Grayscale Bitcoin Trust با ۴۳/۵ میلیارد دلار، ۷۱ درصد از مبلغ ذکر شده را تشکیل می‌دهد و البته صندوق اتریوم این شرکت با ۱۴/۸ میلیارد دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

در اوایل سال جاری، Grayscale صندوق‌های امانی را برای آلت‌کوین‌های متعدد و همچنین صندوقی برای صنعت سرمایه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) راه‌اندازی کرده بود.

شرکت Grayscale و گزارش جالب در مورد مزایا و معایب کلیدی کاردانو

برای خواندن این خبر کلیک کنید

درخواست Grayscale، برای تبدیل صندوق بیت‌کوین به صندوق قابل معامله در بورس

Grayscale، در ۱۹ اکتبر درخواست تبدیل صندوق بیت‌کوین خود به صندوق قابل معامله در بورس را ارائه داد. با این حال، تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که تایید ETF در ایالات متحده در حال حاضر بسیار بعید است.

Grayscale زیر مجموعه گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group) است. ارزش گروه ارز دیجیتال تا اوایل نوامبر ۱۰ میلیارد دلار بود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.