آیا باید شیبااینوهای خود را بفروشیم؟! سیگنال بزرگ فروش برای شیبا اینو

سیگنال بزرگ فروش برای شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات جدید ارائه شده از شرکت داده بلاک‌چین فایندر سیگنال بزرگ فروش برای شیبا اینو را نشان می‌دهد. در طی نظرسنجی انجام شده توسط این شرکت، ۷۳ درصد از کاربران بازار ارزهای دیجیتال بر این باور هستند که معامله‌گران باید شیبااینوهای خود را بفروشند.

سیگنال بزرگ فروش برای شیبا اینو

گزارشات ارائه شده از شرکت بلاک‌چینی فایندر نشان می‌دهد که در سال جاری شیبااینو ضررهای زیادی را ثبت خواهد کرد. در طی نظرسنجی انجام شده توسط این شرکت، ۷۳ درصد از کاربران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که معامله‌گران باید شیبااینوهای خود را بفروشند.

با توجه به نظرات کاربران، قیمت هر توکن شیبااینو تا سال ۲۰۳۰ به صفر خواهد رسید. در حال حاضر، این توکن پایین‌تر از سطح پیش‌بینی شده معامله می‌شود. با وجود اینکه فایندر انتظار داشت شیبااینو تا قیمت ۰,۰۰۰۱۸۷۵ دلار سقوط کند، این توکن تا ۰,۰۰۰۱۲۳۶ دلار افت کرده است.

شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۷ درصد کاهش یافته و از ابتدای سال تاکنون ۶۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

با توجه به تحلیل‌های اخیر فایندر، میم‌کوین‌هایی مانند شیبااینو کاربرد کمی دارند و قیمت این توکن‌ها در اثر تبلیغات افراد خاص افزایش می‌یابد.

میتو هری رئیس بخش مدیریت دارایی DigitalX در گفتگوی خود با فایندر بیان کرد:

با سقوط ترا، سرمایه‌گذاران در خریدهای خود بیشتر دقت خواهند کرد. انتظار داریم افزایش تورم و نرخ بهره، باعث کاهش نقدینگی در بازار شود.

به گفته فایندر، شاخص‌های بازار نیز سیگنال فروش شیبااینو را داده‌اند. احتمالا تا سال ۲۰۲۵ قیمت هر واحد توکن شیبااینو به ۰,۰۰۰۰۰۲۵ دلار برسد.

منبع: coingape

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.