رشد ۴۰۰ درصدی توکن Omicron DAO به دلیل هم نام بودن با سویه جدید کرونا!

رشد توکن Omicron DAO به علت هم نام بودن با سویه جدید کرونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۰

Omicron DAO که خود را به‌عنوان یک «پروتکل ارز غیرمتمرکز» معرفی می‌کند به تازگی به دلیل هم نام بودن با سویه جدید ویروس کرونا رشد ۴۰۰ درصدی داشته است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر رشد توکن Omicron DAO به علت هم نام بودن با سویه جدید کرونا مطلع شوید.

رشد توکن Omicron DAO به علت هم نام بودن با سویه جدید کرونا

Omicron DAO به تازگی در جریان ریزش بازار روند صعودی از خود نشان داد. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۴۰۰ درصد افزایش یافت در حالی که دیگر ارزها روند چندان خوبی نداشتند.

اخبار مربوط به نوع جدید ویروس کرونا (Omicron) بازارهای جهانی را در روز پنجشنبه تکان داد و باعت ریزش و اصلاح قیمت بازار شد. با این حال توکن Omicron DAO روند خوبی داشته است.

آخرین نوع کووید ممکن است در هفته گذشته معامله گران ارزهای دیجیتال را وحشت زده کرده باشد، اما یک توکن با ارزش پایین بازار را به چالش کشید. به طوری که این رمزارز از ۷۶ دلار به ۳۷۶ دلار در ۲۴ ساعت افزایش داشت. این رشد درحالی بود که رمزارزهای محبوب بازار مانند بیت‌کوین و اتریوم روند نزولی داشتند.

این پروژه آنقدر کوچک است که هنوز رتبه ای در سایت ندارد و کمتر از ۱۵۰۰ حساب کاربری آن را در توییتر و Discord دنبال می‌کنند.

کوین اولیری: من علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در ریپل ندارم!

ادامه خبر نظر کوین اولیری درمورد ریپل را بخوانید

رشد دیگر رمزارزها به دلیل نام آن‌ها

امکان دارد نوع جدید ویروس کرونا علت رشد این رمزارز باشد. این اولین موردی نیست که یک رمزارز به علت نام خود افزایش یافته. در ماه سپتامبر توکن فلوکی اینو پس از اینکه ایلان ماسک توییتی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد شیبا اینو خریده و نام آن را فلوکی گذاشته است، مورد توجه قرار گرفت. در ماه اکتبر این رمزارز افزایش و رشد را تجربه کرد.

براساس گزارشات بیشتر رمزارزهای محبوب بازار دیجیتال همگی روند نزولی داشته‌اند. اما فقط چند رمزارز مانند Sandbox و Decentraland، دو پروژه بازی Metaverse از زمان تغییر برند فیس‌بوک، عملکرد بهتری نسبت به بقیه بازار داشتند.

منبع خبر: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.