تعداد آدرس‌هایی که اتریوم دارند افزایش یافت!

رکورد تعداد آدرس های دارای اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰

طبق گزارش گلسنود (Glassnode)، همزمان با افزایش تعداد آدرس‌هایی که اتریوم در اختیار دارند، معامله‌گران آماده افزایش بهای اتریوم در میان مدت هستند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر رکورد تعداد آدرس های دارای اتریوم مطلع شوید.

رکورد تعداد آدرس های دارای اتریوم

براساس گزارشات، دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم، پس از اصلاح بازارهای جهانی در ۲۶ نوامبر، نزدیک به ۱۴ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح خود رسید.

داده‌های گلسنود نشان می‌دهد تعداد آدرس‌هایی که اتریوم نگه‌داری می‌کنند، به ۶۸,۹۳۳,۲۱۲ آدرس منحصر به فرد رسیده که بالاترین رکورد ثبت شده در تاریخ است.

رکورد تعداد آدرس های دارای اتریوم

ارزش دارایی نهنگ‌های شیبااینو افزایش یافت!

ادامه خبر را بخوانید

رشد تعداد آدرس‌های اتریوم، تا حد زیادی قابل قبول به نظر می‌رسد؛ زیرا پذیرش ارزهای دیجیتال به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است و در عین حال، معامله‌گران به سوی فضای دیفای و NFT هجوم می‌آورند.

فعالان بازار همچنان خوش‌بین هستند که SEC ایالات متحده به زودی مجوز ایجاد یک صندوق قابل معامله مبتنی بر اتریوم را خواهد داد.

این در حالی است که Kelly Strategic Management، یک شرکت سرمایه‌گذاری به ریاست کوین کلی (Kevin Kelly)، تنها سه ماه پس از اینکه ProShares و VanEck پرونده‌های مشابهی را ارائه کردند، در ایالات متحده برای تأیید یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مرتبط با اتریوم، درخواست داده است.

تایید شدن این صندوق توسط SEC امکان دارد بر قیمت این رمزارز نیز تاثیر بگذارد. درست مانند بیت‌کوین که پس از راه‌اندازی صندوق قابل معامله به بالاترین سطح خود رسید.

در حال حاضر قیمت اتریوم در حال افزایش است که نشان می‌دهد ممکن است یک شکست قیمت در راه باشد.

منبع خبر: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.