رشد چشمگیر توکن‌های KDA ،CTSI و TRAC بعد از رشد فوق العاده بیت‌کوین

رشد چشمگیر توکن‌های KDA ،CTSI و TRAC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۰

آلت‌کوین‌ها رشد سرسام آور و قابل توجهی داشتتند و اکنون توانسته‌اند که در کل بازار ارزهای دیجیتال، به ارزش ۲/۶۳ تریلیون دلار دست پیدا کنند. جالب است بدانید که در بازار ارزهای دیجیتال، پس از رشد دوباره بیت‌کوین، بعضی توکن‌ها مثل TRAC ،KDA و CTSI توانستند رشدهای دو رقمی نیز ثبت کنند. با بیتستان همراه باشید تا به رشد چشمگیر توکن‌های KDA ،CTSI و TRAC بپردازیم.

رشد چشمگیر توکن‌های KDA ،CTSI و TRAC

پس از آنکه بیت‌کوین (BTC) توانست رشد زیادی کند و به بالاترین حد خود یعنی ۶۷,۰۰۰ دلار برسد، بازار ارزهای رمزنگاری شده در حالت صعودی قرار گرفت.

افزایش بیت کوین به ۶۷,۰۰۰ دلار همچنین باعث افزایش دو رقمی آلت‌کوین‌های متعددی شد. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیشترین سود طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به ارزهای OriginTrail (TRAC) ،Kadena (KDA) و Cartesi (CTSI) بوده است.

OriginTrai رشد می‌کند:

OriginTrai رشد می‌کند

OriginTrail یک پروتکل است که بر روی شبکه اتریوم (ETH) کار می‌کند و در فناوری بلاک‌چین برای بهبود تدارکات و مدیریت زنجیره به کار گرفته می‌شود.

بر اساس داده‌های Cointelegraph Markets Pro، شرایط بازار TRAC برای مدتی مطلوب بوده است.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS for برای TRAC در ۱۹ اکتبر شروع به افزایش کرد و حدود یک ساعت قبل از افزایش ۴۸ درصدی قیمت در روز بعد، به نمره ۷۲ رسید.

کادنا در حال بازسازی است:

کادنا در حال بازسازی است

Kadena یک پروژه بلاک‌چین متمرکز بر سازمان، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش در بازار ارزهای دیجیتال، شاهد شکست سطح قیمتی خود بوده است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که Kadena پس از رسیدن به کمترین قیمت خود (۲/۶۰ دلار) در ۱۹ اکتبر، سیر صعودی برداشته و با ۳۳/۶۵ درصد رشد، به بالاترین سطح روزانه ۳/۴۷ دلار در ۲۰ اکتبر رسید.

کارتسی و دلیل افزایش رشد آن:

کارتسی و دلیل افزایش رشد آن

Cartesi یک پروتکل بلاک‌چین است که بر ادغام ابزارهای سنتی مورد استفاده توسط توسعه‌دهندگان با ابزارهای غیر متمرکز، فوکوس دارد. کارتسی به توسعه قراردادهای هوشمند و در دسترس قرار دادن آن‌ها برای همه کمک می‌کند.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که قیمت CTSI حدود ۵۱ درصد از پایین‌ترین قیمت خود (۰/۷۰ دلار) در ۱۹ اکتبر به بالاترین سطح روزانه معادل ۱/۰۷ دلار رسیده است، زیرا حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۵۸۷ درصد افزایش یافته و به ۲۸۸ میلیون دلار رسیده.

سقف کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در زمان نگارش این خبر، ۲/۶۳۷ تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین هم ۴۷/۵ درصد است.

منبع: cointelegraph

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.