ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت!

رسیدن ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از رسیدن ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار می‌دهند. با رشد ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بیت‌کوین نیز یک پامپ قیمت را تجربه کرد و به ۲۲,۵۰۰ هزار دلار رسید. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با بیتستان همراه باشید.

رسیدن ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال دوباره به ۱ تریلیون دلار رسید. تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال تحت تاثیر این رشد قرار گرفتند. بیت‌کوین به قیمت ۲۲,۵۰۰ دلار رسید. از سوی دیگر اتریوم نیز تا ۱۵۰۰ دلار افزایش یافت.

اکنون حجم بازار بیت‌کوین حدود ۴۲۰ میلیارد دلار و اتریوم ۱۸۰ میلیارد دلار است. این ارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ میلیارد دلار حجم به دست آورده‌اند.

با رسیدت ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار برخی از افراد بیان کردند اوج‌های جدید می‌تواند نشانه‌ای از بازگشت به روند صعودی باشد.

مدت زمان زیادی بود که بازار قصد داشت سطح ۱ تریلیون دلار را تجربه کند.  گفتنی است بالاترین ارزشی که در سال ۲۰۲۱ تجربه شده، سطح ۳ تریلیون دلار بوده است.

همانطور که گفته شد، بیشتر ارزهای دیجیتال تحت تاثیر رشد ارزش کل بازار قرار گرفتند. برای مثال رمزارز متیک که در نیمه اول سال ضررهای زیادی را به ثبت رسانده بود، اکنون در حال جبران ضررهای خود است. گفتنی است که این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۰ درصد رشد را به ثبت رسانده.

اگر این روند ادامه دار باشد، قیمت متیک به ۱/۳۰ دلار خواهد رسید. دومین رمزارزی که تحت تاثیر این رشد قرار گرفت، اتریوم بود. این رمزارز اکنون از آستانه ۱۴۰۰ دلاری عبور کرده و با قیمت ۱۴۸۰,۰۱ دلار معامله می‌شود. این رمزارز نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۹/۳۱ درصد رشد کرده است.

اکنون ارزش کل بازار اتریوم با رشد ۸/۷۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۷۱,۱۱ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: crypto.news

بیت کوین اتریوم ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.