پلتفرم Hodlnaut سنگاپور امکان برداشت وجه را به حالت تعلیق در آورد!

تعلیق امکان برداشت وجه در پلتفرم Hodlnaut سنگاپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: پلتفرم وام دهی Hodlnaut سنگاپور روز دوشنبه اعلام کرد تمامی برداشت‌ها را به حالت تعلیق در آورده. طبق گزارشات، دلیل تعلیق امکان برداشت وجه در پلتفرم Hodlnaut سنگاپور نوسانات موجود در بازار است.

تعلیق امکان برداشت وجه در پلتفرم Hodlnaut سنگاپور

پلتفرم وام دهی رمزارزی Hodlnaut سنگاپور روز دوشنبه اعلام کرد که تمامی برداشت‌ها را به حالت تعلیق در آورده. این شرکت بیان کرد دلیل انجام تعلیق برداشت‌ها، نوسانات موجود در بازار است.

این پلتفرم نه تنها برداشت‌ها را به حالت تعلیق در آورده، بلکه درخواست خود از اداره پولی سنگاپور برای ارائه خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال را نیز لغو کرده. گفتنی است این پلتفرم قصد دارد بر روی حفظ دارایی مشتریان خود تمرکز کند. همچنین بیان کرده بر روی یک برنامه بلند مدت نیز کار خواهد کرد.

Hodlnaut در بیانیه‌ای اعلام کرد:

 تعلیق برداشت‌ها گامی مهم برای ما بود تا بتوانیم با مشاوران حقوقی خود در مورد برنامه بلند مدت شرکت و همچنین راه حفاظت از دارایی کاربران گفت و گو کنیم.

گفتنی است که شرکت اعلام کرده بسیاری از حساب‌های رسمی خود را آفلاین می‌کند. اطلاعات بیشتر در ۱۹ آگوست در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید هولدنات بیش از ۵۰۰ میلیون دارایی تحت مدیریت دارد.

در چند ماه اخیر شرکت‌های دیگری مانند سلسیوس، Three Arrows Capital، وویجر دیجیتال، وولد و کوین فلکس برداشت‌ها را به طور کامل به حالت تعلیق در آورده یا ورشکست شده‌اند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.