نهنگ‌ها 431 میلیون دلار چین‌ لینک را نگه‌داری می‌کنند

نگهداری 431 میلیون دلار لینک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

داده‌های زنجیره‌ای santiment اعلام کرد که نهنگ‌های بازار رمزارزها در حال خرید link هستند و در پانزدهم ماه گذشته بیش از 15 درصد از منابع چین‌لینک را به دارایی‌های خود اضافه کردند. برای خواندن ادامه خبر نگهداری 431 میلیون دلار چین لینک توسط نهنگ‌ها با بیتستان همراه باشید.

تیم santiment در توییتی اعلام کرد در حالی که چین‌لینک، هفدهمین رمزارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، در پایین‌ترین سطح 25/70 دلار معامله می‌شود، نهنگ‌ها در این شرایط اقدام به خرید می‌کنند.

با توجه به نوسانات این ارز در طول چهار ماه گذشته، آن‌ها 15/2 درصد از لینک را خریداری کرده‌اند.

بالاترین قله‌ای که لینک در این دوره به دست آورده است در 6 سپتامبر با قیمت 34/78 دلار و پایین‌ترین قیمت آن 13/78 دلار در 13 جولای بود.

در حال حاضر، کیف پول‌هایی با 1 تا 10 میلیون لینک، دارای 167/7 میلیون توکن عظیم هستند. این مبلغ معادل 431 میلیون دلار است. به طور کلی این کیف پول‌ها در 16/8 درصد از منابع لینک را در اختیار دارند.

چین لینک با قیمت متوسط 25/70 دلار به فروش می‌رسد، اما معامله گران نهنگ مشغول کار هستند و این ارز را به کیف‌های خود اضافه می‌کنند. آدرس‌های دارای 1 میلیون تا 10 میلیون دلار لینک در حال حاضر دارای 167/7 میلیون توکن به ارزش 431 میلیون دلار هستند. در 4 ماه گذشته به خاطر همین بی‌ثبانی، این نهنگ‌ها 15/2 درصد لینک بیشتری اضافه کرده‌اند.

10 نهنگ برتر لینک، 62/7% ذخایر را در اختیار دارند:

پیش از این، santiment گزارش داده بود که 10 نهنگ برتر لینک تمایلی به حفظ رمزارز لینک برای مدت طولانی را ندارند و انبارهای لینک خود را با کیف پول‌های کوچکتر توزیع می‌کنند.

لینک در حدود 51 درصد پایین‌تر از بالاترین سطح خود قرار دارد و در حال حاضر در قیمت 25/70 دلار معامله می‌شود. لینک 73/72 درصد کاهش یافت و در ژوئن به پایین‌ترین سطح خود رسید.

در 15 سپتامبر مشارکت کاردانو و چین لینک در اجلاس کاردانو 2021 اعلام شد. بزرگترین بلاک‌چین اثبات سهام قصد دارد از معجزه چین لینک برای ایجاد قراردادهای هوشمند پیشرفته استفاده کند؛ با این حال این موضوع هیچ تاثیری بر قیمت لینک نداشت.

برای خواندن خبر جهش بازار چین لینک و ریپل اینجا کلیک کنید

جهش بازار چین لینک و ریپل

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
چین‌ لینک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.