سفر مدیر عامل کاردانو به آفریقا برای حمایت از نوآوری‌های مبتنی بر کاردانو

مدیر عامل کاردانو در آفریقا برای حمایت از نوآوری‌های مبتنی بر کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل پروژه کاردانو برای دیدار و حمایت از برخی نوآوری‌های مبتنی بر رمزارز کاردانو وارد افریقا شده است. خبر ورود چارلز هاسکینسون به آفریقا و بازدید وی از برخی نوآوری‌های مبتنی بر بلاک چین کاردانو در صفحه توییتری وی منتشر شده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات حضور مدیر عامل کاردانو در آفریقا را بیان کنیم.

رئیس و سرپرست کاردانو، چارلز هاسکینسون تعدادی عکس از آفریقا و CiTi در صفحه توییتری خود به اشتراک گذاشت، به این معنی که تور کاردانو آفریقایی در حال انجام است. در ۱۰ اکتبر، هاسکینسون از وایومینگ بازگشت و توییت کرد که در حال آماده شدن برای رفتن به تور کاردانو است و به این منظور از آفریقای جنوبی و مصر دیدن خواهد کرد.

روز جمعه ۱۵ اکتبر، او به کیپ تاون رفت تا در رویداد CiTi (ابتکارات نوآوری و فناوری کیپ) شرکت کند. هاسکینسون در سخنرانی خود اظهار داشت که معتقد است آفریقا نقش بزرگی در آینده جهانی ایفا خواهد کرد، زیرا یکی از اولین کشورهایی است که استفاده و تولید محصولات مبتنی بر بلاک چین را در اقتصاد، تجارت و سایر حوزه‌های خود آغاز کرده است.

مدیر عامل کاردانو در آفریقا

IOHK از نوآوری‌های مبتنی بر کاردانو در آفریقا حمایت می‌کند:

IOHK شرکتی که کاردانو را ایجاد کرده، مشارکت جدیدی را آغاز خواهد کرد. این شرکت با یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر همکاری می‌کند، از این رو قصد دارد ۶ میلیون دلار برای حمایت از شرکت‌های فناوری اطلاعات محلی که محصولات خود را بر روی کاردانو راه اندازی می‌کنند، سرمایه‌گذاری کند.

مدیر عامل کاردانو در آفریقا

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.