آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در نسخه جدید بیتستان

خرید و فروش ارز دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۱

ارزهای دیجیتال در کنار رشد و جذابیتی که دارند، حوزه جدید و نسبتاً پیچیده‌ای هستند؛ از این رو اغلب افراد تازه‌وارد به این بازار، نحوه ورود و سرمایه‌گذاری در آن را کار سختی می‌دانند. خبر خوب این که خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار ساده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. ما هم در نسخه جدید سایت بیتستان تلاش کرده‌ایم با ارائه یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند روند سرمایه‌گذاری در این حوزه را ساده‌تر کنیم؛ در یک جمله، می‌توانید مثل آب خوردن در بیتستان رمزارز خرید و فروش کنید.

با دانلود دو فایل پی‌دی‌اف زیر، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و همچنین نحوه واریز و برداشت ریال به کیف پول داخلی‌تان در بیتستان را به صورت گام به گام و تصویری مشاهده کنید. 

نحوه خرید و فروش ارز در نسخه جدید بیتستان

نحوه واریز و برداشت ریال در نسخه جدید بییتستان

 

رابط کاربری ساده و جذاب

در نسخه جدید سایت بیتستان، رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده است که تمام گزینه‌های مورد نیاز کاربران به سادگی در دسترس باشد و هر کاربری با هر میزان آشنایی با خرید و فروش ارزهای دیجیتال، بتواند به راحتی و سریع معامله خود را انجام دهد. تمام گزینه‌های لازم برای انجام معامله، شارژ کیف پول ریالی یا برداشت از آن از طریق کنترل پنل شما در دسترس است. همچنین پشتیبانی آنلاین و تلفنی بیتستان به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست تا به کوچک‌ترین مشکلات احتمالی شما در کم‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود. 

اضافه شدن کیف پول رمزارزی 

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید وب‌سایت بیتستان، کیف پول رمزارزی است؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول داخلی‌تان ذخیره کنید. با وجود این قابلیت، دیگر لازم نیست برای تمام تراکنش‌هایتان هزینه‌های مربوط به شبکه‌های بلاک‌چینی را پرداخت کنید. تنها زمانی که از کیف پول خارجی‌تان به کیف پول داخلی بیتستان ارز انتقال می‌دهید و بالعکس، لازم است این هزینه پرداخت شود. همچنین با وجود این قابلیت، حداقل مبلغ معامله هم به ۳۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است. 

 

اضافه شدن کیف‌پول ریالی

کیف پول ریالی بیتستان در نسخه جدید سایت در دسترس شماست؛ با استفاده از این کیف‌پول، معضل محدودیت ریالی بانک مرکزی برای خرید اینترنتی تا حد زیادی رفع شده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، طبق محدودیت‌هایی که از سمت بانک مرکزی اعمال شده، هر کد ملی در روز حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان می‌تواند خرید اینترنتی داشته باشد. با وجود کیف پول داخلی بیتستان، شما می‌توانید در روزهایی که قصد خرید ندارید، کیف پول خود را شارژ کنید و در روزهای ریزش بازار بدون محدودیت و در لحظه خرید انجام دهید؛ همچنین می‌توانید مبلغ ریالی رمزارزهای فروخته شده خود را روی کیف‌پولتان به صورت آنی دریافت کنید و هر زمان که خواستید به ارز دیجیتال تبدیلشان کنید.

 

امکان انجام معامله بر پایه استیبل‌ کوین تتر 

در نسخه آخر وبسایت بیتستان، علاوه بر ریال شما می‌توانید با استیبل‌کوین تتر هم معامله انجام دهید. با وجود این امکان امکان خرید ارزهای دیجیتال مختلف با تتر و همچنین دریافت تتر در ازای فروش ارزهای دیجیتالتان وجود دارد. 

 

پوشش‌دهی شبکه‌های Bep2، Binance Smart Chain، ERC-20 و TRC-20

 

یکی دیگر از چالش‌های سرمایه‌گذاران رمزارزی، هزینه تراکنش‌هایی است که گاهاً با شلوغی شبکه‌های بلاکچینی به طرز سرسام‌آوری افزایش پیدا می‌کنند. این هزینه تراکنش که با عنوان کارمزد شبکه هم شناخته می‌شود، در هر بلاک چین متفاوت است. به عنوان مثال هزینه تراکنش استیبل کوین تتر، در شبکه اتریوم (USDT ERC-20) گاهی به ده‌ها تتر هم می‌رسد، این در حالی است که تتر شبکه ترون (USDT TRC-20) تنها یک تتر کارمزد شبکه دارد. 

 

بیتستان، در نسخه جدید با پوشش شبکه‌های بلاکچینی مختلف برای هر ارز دیجیتال، این مشکل را رفع کرده است. هنگام انجام تراکنش رمزارزی در سایت بیتستان، شبکه های مختلف موجود را بررسی کنید، تا بتوانید با کم‌ترین هزینه تراکنش، خرید و فروش کنید. (البته توجه داشته باشید که آدرس هر رمزارز در شبکه‌های بلاکچینی مختلف، متفاوت است.)

 

آموزش خرید ارز دیجیتال و فروش ارز دیجیتال

 

حال که با قابلیت‌های جذاب سامانه رمزارزی بیتستان آشنا شدید، در ادامه می‌توانید نحوه خرید و فروش رمزارز از این سامانه را به صورت گام به گام و ویدئویی مشاهده کنید. توجه داشته باشید که قبل از انجام خرید و فروش، حتما باید احراز هویت خود را تکمیل کرده باشید. از طریق این مقاله می‌توانید نحوه احراز هویت در بیتستان را مطالعه کنید.

 

 ویدیو آموزش خرید رمزارز با ریال

 

 ویدیو آموزش خرید رمزارز با تتر 

 

 ویدیو آموزش فروش رمزارز 

 

ویدیو آموزش واریز ریال به کیف پول داخلی بیتستان 

 

ویدیو آموزش برداشت ریال از کیف پول داخلی بیتستان

 

ویدیو آموزش برداشت رمزارز از کیف پول داخلی بیتستان

 

 

لازم به ذکر است که شما می‌توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید. همچنین این امکان فراهم است که از طریق چت آنلاین روی سایت یا شماره تلفن ۲۸۴۲۶۶۷۷-۰۲۱ با پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان ارتباط بگیرید. به سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود. 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۴۱ دیدگاه برای “آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در نسخه جدید بیتستان

    • عباس کافی گفته:

      درود وقت بخیر
      در حال حاضر امکان خریداری شیبا در بیتستان وجود داره
      معاملات پرسودی رو براتون آرزومندیم

  1. Siavash sahami گفته:

    Salam roz khosh
    Man moshtarie sabeteton hastam
    Alan mogheye kharide 1000 teter be 10 sanie nakeshid gheymat avaz shod
    Man az safeye asli ke gheymato neshon mide obor kardam
    In vase ye sarafie bozorg ghashang nist
    2ta usd bara man mohem nist vali ghatan dg az in sarafi kharid nemikonam va alan hesabamo mibandam

    • عباس کافی گفته:

      درود دوست گرامی
      تراکنش‌ها پس از اینکه مبلغ ریالی شما به کیف‌پولتون واریز می‌شه و خریدتون رو نهایی می‌کنید، به صورت اتوماتیک در لحظه ثبت و ارسال می‌شه
      اگر روند بازار معکوس بود ممکن بود چند تتری بیشتر هم دریافت کنید.
      در نظر داشته باشید که تمام این موارد هم در مراحل خرید بهش اشاره شده و ممکن هست تا زمان پرداخت و ثبت تراکنش شما چندین ساعت دوست داشته باشید در اون مرحله باقی بمونید؛ اما بازار که ثابت نخواهد موند!
      لذا ناچار هستیم که لحظه ثبت نهایی تراکنش رو به عنوان مرجع تراکنش در نظر بگیریم.
      امیدواریم که پاسخگویی نظر گران‌بهاتون بوده باشیم.
      موفق و پرسود باشید

  2. وحید بخشی گفته:

    سلام .خسته نباشید به همه کسانی که در بیتستان صادقانه و دل پاک دارن به مردم عزیزمان خدمت رسانی میکنند.به نظر بنده یه آموزش های که باید در مورد امنیت تراس ولت یا همان کیف پول ارز دیجیتال هم فیلم آموزشی. در سایت میزاشتین که چطوری کیف پولمان را رمز بزاریم تا براحتی هر کسی دسترسی نداشته باشه با تشکر

    • عباس کافی گفته:

      درود بر شما
      ممنونیم از انرژی مثبتتون
      حتما سعی می‌کنیم در برنامه‌ها آموزش ویدیویی رو هم قرار بدیم
      البته در نظر داشته باشید که آموزش‌های تصویری در حال حاضر در وبلاگ قرار دارند.

  3. علی گفته:

    سلام خداقوت..دوسوال اول اینکه درخریدوفروش چراکارمزددریک شبکه کمتره دریکی بیشترمثلن چراکارمزدشیباتویک شبکه
    صدوبیست برابرشبکه دیگه است
    سوال دوم اینکه درروزچندباروچندتومن می تونیم خریدوفروش بزنیم وموقع فروش واریزی شماآنیه یامدت دار؟ ممنون

    • عباس کافی گفته:

      درود و وقت بخیر
      رمزارزها در شبکه‌های بلاک‌چینی مختلفی میزبانی می‌شن؛ برخی از این شبکه‌ها مثل شبکه بلاک‌چین اتریوم (ERC-20) کارمزد انتقال بالاتری به نسبت سایر شبکه‌ها دارند؛ دقت کنید که برای خریداری ارزها، شبکه‌ای رو باید انتخاب کنید که در کیف‌پول مقصد شما پشتیبانی بشه.
      در رابطه با سوال دومتون، بر اساس محدودیت بانک مرکزی برای خرید اینترنتی، شما در هر روز می‌تونید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان (در دو تراکنش ۵۰ میلیون تومانی یا چندین تراکنش تا مجموع ۱۰۰ میلیون تومان) خرید داشته باشید؛ البته می‌تونید در روزهای مختلف کیف‌پول ریالی‌تون در وبسایت رو شارژ کنید و مبالغ بالاتر رو هم یکجا معامله کنید.
      برای فروش محدودیتی وجود نداره و به هر مقدار که رمزارز بفروشید، مبلغ ریالی براتون ارسال خواهد شد.
      تمام تراکنش‌ها در بیتستان به محض ثبت تراکنش به صورت اتوماتیک و آنی انجام می‌پذیرند؛ فقط دقت داشته باشید که تراکنش اول شما، به دلیل جلوگیری از فرآیندهای پولشویی، با همان قیمت لحظه خرید، ۲۴ ساعت پس از خرید براتون ارسال می‌شه.
      معاملات پرسودی رو براتون آرزومندیم

    • عباس کافی گفته:

      درود
      توکن Cake در حال افزوده شدن به سایت هست و تا چند روز آینده از این توکن هم در کنار ۷۹ ارز دیگر پشتیبانی خواهیم کرد?

      • عکاشه قادری گفته:

        سلام ببخشید محدودیت خرید توکن ها خیلی زیاده مثلا برای bnb باید حداقل ۴ تومن یا ۲ تومن داشته باشیم لطف کنید ب ۵۰۰ هزار تومن کاهش بدین ک هم تراکنش هاتون بیشتر بشه و هم راحت تر باشیم ما با هر قیمتی ک خواستیم وارد بشیم
        در ضمن کارمزدی ک میگیرین خیلی بالاس و امیدوارم ک کمترش کنین من ۵ تومن بی ان بی خریدم نزدیک ۷۰۰ ۸۰۰ تومنش فقط کارمزد برده
        خدا رو خوش نمیاد ب فکر مردمم باشین تو این بدبختی خواهشا این نقد من رو پیگیری بفرمایین یا تشکر از شما

        • عباس کافی گفته:

          درود دوست گرامی
          بیتستان هیچ نفع و تصرفی در کارمزد انتقال نداره
          تمام این مبالغ توسط شبکه کسر و برداشت می‌شه
          شما می‌تونید با انتخاب شبکه‌هایی که کارمزد پایین‌تری دارند مثل BSC یا BEP2 کارمزد پایین‌تری رو به شبکه پرداخت کنید.
          حداقل معاملات هم به همین دلیل گذاشته شده
          برخی از همراهان بدون اطلاع از اینکه مثلا در شبکه‌ای مثل اتریوم یا بیت‌کوین کارمزدها بالا هستند مبالغی رو تراکنش می‌زنند که حتی کارمزد انتقال رو هم پوشش نمی‌ده (البته که از این مورد بیتستان ضرری رو متقبل نمی‌شه ولی برای اینکه کاربران ناآگاه، مبلغی رو خریداری نکنن که متضرر بشن، مجبور هستیم برای برخی شبکه‌ها حداقل معامله رو بالاتر در نظر بگیریم که معامله کاربران به صرفه باشه و ازش متضرر نشوند)

  4. بهنود صامعی گفته:

    سلام وقت بخیر من دیروز ۱۳۴ واحد فانتوم ازتون خریدم ادرس فانتون اصلی رو توی تراست والت دارم در صورتی که باید ادرس erc20میدادم ظاهرا میخواستم لطفا همکاری بفرمایین این ارزو بتونیم بازیابی کنیم ممنونم ازتون
    ۰x86202af2889b08358e621879817753247ac0baaa4ee2f89206aa43862edbe3b4
    اینم کد پیگیریمه پیشاپیش تشکر میکنم بابت زحمات

    • عباس کافی گفته:

      درود وقت بخیر
      دوست گرامی کمکی در این زمینه از دست ما ساخته نیست! با پشتیبانی کیف‌پولتون باید ارتباط برقرار کنید که در صورت امکان سرمایه‌تون رو براتون بازیابی کنند.

    • عباس کافی گفته:

      درود و وقت بخیر
      کیف پول رمزارزی بیتستان هم در دست توسعه هست که به زودی و به همراه بازار معاملاتی P2P در اختیار کاربرانمون قرار خواهد گرفت.

  5. علیرضا فریدونی گفته:

    سلام من ارز bnb bep20 خریدم بعد مثل اینکه اختلال داره بعد به پشتیبانی گفتم گفتن آدرس bep2 خود را ثبت کنید تا به اون آدرس بزنیم براتون بعد من ثبت کردم بعد اومدم بگم کلا گزینه پشتیبانی نمیاد برام

  6. پریسا گفته:

    درود برشما
    میخواستم بدونن علت اینکه هزینه جابجاییتون اینقدر بالاست چیه
    چون واقعا برا خریدو فروشهای جزیی واقعا به صرفه نیست این حجم از هزینه

  7. افشین گفته:

    سلام و عرض ادب
    به نظر بنده چند ایراد موجوده توی سایت
    ۱ – خرجی اکسل برای تراکنش ها وجود نداره
    ۲ – موقع فروش شبکه رو فقط در صفحه اول که انتخاب میکنیم نمایش داده میشه و در ادامه مراحل نشون داده نمیشه که این باعث میشه گاهی کاربر شک کنه که شبکه رو درست انتخاب کرده یا نه و مجبور بشه تراکنش رو کنسل و کار رو دوباره از نو شروع کنه
    ۳- آیکون پشتیبان (پشتیبان آنلاین) خیلی از اوقات نمایش داده نمیشه
    ۴- علی رغم احتمال افزایش تحریم ها ، همچنان غیر از usdt از استبل کوین دیگه ای برای فروش پشتیبانی نمیشه
    ۵ – گاهی سایت ارور زیر رو صادر میکنه :
    ۴۰۳
    Forbidden
    Access to this resource on the server is denied!

    • عباس کافی گفته:

      درود و وقت بخیر
      ممنونیم از بازخوردهای مهربانانه‌ شما
      حتما مدنظر قرار می‌دیم و در جهت اصلاح این موارد تلاشمون رو خواهیم کرد.
      خوشحالیم شما رو عضو خانواده بیتستان داریم.

  8. افشین گفته:

    علی رغم احتمال افزایش تحریم ها ، همچنان غیر از usdt از استبل کوین دیگه ای برای فروش پشتیبانی نمیشه

    • عباس کافی گفته:

      درود و وفت بخیر
      شما می‌تونید کیف‌پولتون رو به هر مقدار مورد نظر شارژ کنید و خریدتون رو انجام بدید.

  9. نامی گفته:

    من یونی خریدم ولی والتم اجازه انتقال یا برداشت نمیده و لازمه چنج کنم ولی شد مقدارش کمه نمیشه.حتی بخاطر مبلغ کم والت دیگه هم نمیشه انتقال داد.راهی پیشنهاد میدید؟

  10. علی گفته:

    سلام من مقداری ترون رو از تراست ولت منتقل کردم به بیتستان ولی منقضی شد حالا ترونها نه در تراست ولت هست ونه در بیتستان لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.