کمپانی Hublot اقدام به پذیرش برخی از ارزهای دیجیتال کرده است

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط کمپانی Hublot
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۱

شرکت Hublot از این پس رمزارزها را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرد. این شرکت ساعت‌سازی سوئیسی، ساعت‌های لوکس جدید خود را عرضه کرده است که کاربران می‌توانند با پرداخت رمزارزها از طریق پلتفرم پرداخت رمزنگاری BitPay این ساعت‌ها را خریداری کنند. آیا پذیرش ارزهای دیجیتال توسط کمپانی Hublot به پذیرش گسترده‌تر رمزارز کمک خواهد کرد؟ برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

شرکت Hublot که شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است، ساعت‌های لوکس جدیدی با نام ساعت‌های Big Bang Unico Grey عرضه کرده است. مشتریان برای خرید این ساعت‌ها می‌توانند از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

علیرغم سقوط کلی در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از برندهای لوکس، رمزارزها را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفته‌اند. Hublot نیز یکی از آن‌هاست و در مجموع ۲۰۰ ساعت از سری ساعت‌های Big Bang Unico Grey را به طور محدود در دسترس قرار داده تا مشتریان با رمزارزهای خود بتوانند این ساعت‌ها را خریداری کنند.

برندهایی نظیر Tag Heuer ،Gucci و Balenciaga نیز از برندهایی هستند که اخیرا شروع به پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری کرده‌اند. برخی از برندهای لوکس نیز در مرحله آزمایش پرداخت با کریپتو هستند تا ببینند این روش برای آن‌ها می‌تواند کارساز باشد یا خبر؟

واسطه‌های پرداخت مانند BitPay زیرساخت را برای پرداخت با ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌اند و این قضیه، کار شرکت‌ها را برای ورود به فضای کریپتو را تسهیل می‌کند.

خرید فقط با کریپتو، در سایت اصلی ساعت‌های Hublot

ارزش ساعت‌های limited edition از سری Big Bang Unico Grey حدود ۲۲,۰۰۰ دلار است. در نظر داشته باشید که بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت ۲۰۴۰۰ دلاری خرید و فروش می‌شود. پس برای خرید یکی از این ساعت‌ها، باید کمی بیش از ۱ بیت‌کوین پرداخت کرد.

در حال حاضر امکان خرید این ساعت‌ها با استفاده از 12 ارز دیجیتال مثل بیت‌کوین، اتریوم و حتی دوج‌کوین امکان پذیر است. این برند تصمیم گرفته که امکان خرید با سایر ارزهای دیجیتال مثل استیبل کوین‌های وابسته به دلار را نیز ایجاد کند.

منبع: bitcoinist

اتریوم بیت کوین دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.