سنگاپور به لیست کشورهای ممنوعه صرافی هوبی اضافه شد!

اضافه شدن سنگاپور به لیست کشورهای ممنوعه صرافی هوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۰

بر اساس گزارشات اخیر، صرافی هوبی کشور سنگاپور را به لیست کشورهایی افزود که به آن‌ها خدمتی ارائه نمی‌دهد. پس از اینکه این صرافی حساب کاربران چینی را هم به دلیل ممنوعیت‌های وضع‌شده در چین بست، این بار حساب کاربران کشور سنگاپور را مسدود می‌کند. برای اطلاع از جزئیات خبر اضافه شدن سنگاپور به لیست کشورهای ممنوعه صرافی هوبی با بیتستان همراه باشید.

اضافه شدن سنگاپور به لیست کشورهای ممنوعه صرافی هوبی

صرافی هوبی اعلام کرد کشور سنگاپور را به لیست «مناطق ممنوعه» خود افزوده است. این صرافی اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که بر اساس آن تمامی کاربرانی که در سنگاپور زندگی می‌کند، نمی‌توانند از خدمات صرافی هوبی استفاده کنند.

صرافی هوبی بیان کرد که این تصمیم را در راستای رعایت قوانین این کشور اتخاذ کرده است.

هوبی در بیانیه‌ای که در ۹ نوامبر منتشر شد، بیان کرد:

برای پیروی از قوانین سنگاپور، ما باید سنگاپور را به عنوان یک منطقه ممنوعه در نظر بگیریم. متأسفانه، این بدان معناست که صرافی هوبی دیگر نمی‌تواند خدماتی را به کاربران مستقر در سنگاپور ارائه دهد.

علاوه بر این، صرافی هوبی بیان کرد که تمام حساب‌های کاربران مستقر در سنگاپور در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ بسته خواهد شد. آمریکا و ژاپن هم در فهرست مناطق ممنوعه این صرافی قرار دارند.

آنتون بوکوف: صنعت دیفای رشد خواهد کرد!

ادامه خبر را بخوانید

در سال‌های اخیر، بازار ارزهای دیجیتال، سنگاپور را به عنوان یک مرکز نوآوری پذیرفته بود. در مصاحبه‌ای که در ماه اکتبر برگزار شد، مدیر ارشد فین‌تک با مقامات مالی سنگاپور در مورد سیاست‌های رمزنگاری این کشور گفت و گو کرد

صرافی بایننس نیز شانس خود را در سنگاپور امتحان کرد، اما در نهایت مجبور شد به دلیل قوانین محلی ارائه خدمات به کاربران در این کشور را متوقف کند.

طبق گزارش‌ها، قطع سرویس‌ها برای کاربران مستقر در چین حدود یک سوم از درآمد این شرکت را از بین برد.

منبع خبر: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.