صرافی Huobi مجوز فعالیت موقت خود را در دبی دریافت کرد

دریافت مجوز فعالیت موقت در دبی توسط صرافی Huobi
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۱

صرافی Huobi هم بالاخره موفق به دریافت مجوز فعالت در دبی از طرف سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی شد. دریافت مجوز فعالیت موقت در دبی توسط صرافی Huobi، به این صرافی اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و ارائه‌دهندگان خدمات مالی حرفه‌ای، ارائه دهد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

دریافت مجوز فعالیت موقت در دبی توسط صرافی Huobi

در بیانیه جدید منتشر شده توسط Huobi اعلام شده است که این صرافی به جمع پلتفرم‌های مبادله ارزهای دیجیتال که توسط سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) تأییدیه موقت دریافت کرده‌اند، پیوسته است.

دریافت این تأییدیه موقت به صرافی Huobi اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات مرتبط با دارایی مجازی را به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و ارائه‌دهندگان خدمات مالی حرفه‌ای در دبی ارائه دهد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط صرافی، این تاییدیه به شعبه‌ی این صرافی که در امارات متحده عربی مستقر شده اختیار می‌دهد تا مجموعه کاملی از محصولات و خدمات مرتبط با دارایی‌های مجازی را ارائه دهد و محدودیت خاصی نداشته باشد.

قبل از این که Huobi توسط VARA تایید شود، این نهاد مجوز موقت دیگری را به پلتفرم معاملات ارز دیجیتال OKX اعطا کرده بود. همچنین پیش از این، این رگلاتور تاییدیه یا مجوزهایی را برای Binance ،FTX و Coinmena صادر کرده بود.

صرافی کریپتو Huobi در بیانیه‌ی خود، اعلام کرد که سرمایه‌گذاران به اصطلاح حرفه‌ای را هدف قرار خواهد داد. در مورد خدمات معاملاتی نقطه‌ای و خارج از بورس (OTC)، نیز این صرافی توضیح داد که این خدمات به زیرمجموعه محدودی از سرمایه‌گذاران واجد شرایط و ارائه دهندگان خدمات مالی حرفه‌ای ارائه خواهند شد.

Huobi همچنین پیشنهاد کرد که دریافت مجوز موقت، راه را برای ایجاد دفتر جدیدی در دبی هموار می‌کند. لیلی ژانگ، مدیر مالی گروه Huobi در اظهاراتی پس از اعطای مجوز موقت گفت:

دولت دبی متعهد است که امارات را به یک مرکز جهانی برای اقتصاد دیجیتال آینده تبدیل کند و می‌توان گفت دبی در خط مقدم نوآوری مالی قرار دارد.

صرافی Huobi در بیانیه‌ی دیگری اعلام کرد که علاوه بر مجوز VARA، مجوزهایی را در مناطق دیگری مانند کره جنوبی، ژاپن و جبل الطارق نیز دریافت کرده است.

منبع: bitcoin.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.