شرکت ICP تا پایان سال ۲۰۲۲ با بیت کوین و اتریوم ادغام می‌شود!

ادغام ICP با بیت کوین و اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: شرکت ICP نقشه‌ی راه جدید خود برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که بر اساس آن، قصد دارد تا پایان سال جاری با بیت‌کوین و اتریوم ادغام شود. ادغام ICP با بیت کوین و اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۲ موجب خواهد شد تا قابلیت قراردادهای هوشمند در تراکنش‌های بیت‌کوین در دسترس باشد و تراکنش‌های آن با سرعت بالا در کنار هزینه پایین انجام گیرد.

ادغام ICP با بیت کوین و اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۲

کمپانی اینترنت کامپیوتر نقشه‌ی راه جدیدی را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرده است و براساس آن قصد دار تا پایان سال جاری با بیت‌کوین و اتریوم ادغام شود.

اینترنت کامپیوتر اولین شبکه‌ی غیرمتمرکز جهان با ظرفیت نامحدود است که توسط بنیاد DFINITY (یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس شده در سال ۲۰۱۶) ایجاد شده و به ارائه خدمات اینترنتی عمومی و میزبانی از نرم‌افزارهای Back-end در شبکه می‌پردازد.

این پلتفرم غیرمتمرکز رایانش ابری، به توسعه دهندگان نرم افزار کمک می‌کند تا چارچوب‌های نرم افزار منبع باز خود را آزادانه و بدون تکیه بر غول‌های فناوری مانند آمازون و فیسبوک یا سرورها و خدمات ابری تجاری، به اشتراک بگذارند.

برنامه‌ی ادغام با بیت‌کوین و اتریوم که به تازگی استارت جدی خورده است، جایگزین پل‌هایی خواهد شد که توسعه دهندگان مخرب اغلب برای ورود به شبکه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کمپانی ICP ابتدا طرح ادغام بیت‌کوین را در سه ماهه اول سال جاری با نام «Chromium Satoshi Release» منتشر خواهد کرد. طرح ادغام با اتریوم نیز در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

جزئیات ادغام ICP با بیت‌کوین:

در این ادغام‌های برنامه‌ریزی شده، از کلید رمزنگاری داده (chain key encryption) برای اضافه کردن قراردادهای هوشمند به بلاک‌چین بیت‌کوین استفاده خواهد شد تا از حملات مخرب جلوگیری شود.

طبق گفته‌ی مدیر محصول Dfinity، اهداف اصلی این پروژه عبارتند از:

  1. در دسترس قرار دادن قابلیت قرارداد هوشمند برای تراکنش‌های بیت‌کوین

  2. انجام تراکنش‌های بیت‌کوین با سرعت بیشتر و هزینه کمتر

دیگو پرتس همچنین گفت:

قراردادهای هوشمند در این سیستم قادر به نگهداری، ارسال و دریافت بیت‌کوین، بدون نیاز به کلیدهای خصوصی خواهند بود.

جزئیات بیشتری از طرح ادغام ICP با شبکه اتریوم فاش نشده است. داده‌های Coinmarketcap نشان می‌دهند که توکن ICP در حال حاضر سی و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. ارزش بازار آن بیش از ۳,۷۵۸,۴۱۰,۴۰۳ دلار است. در زمان نگارش این خبر، توکن ICP با قیمت ۱۸/۸۱ دلار معامله خواهد شد.

منبع: blockchain.news

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.