پیش بینی وخیم تر شدن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال توسط صندوق بین‌المللی پول

پیش بینی وخیم تر شدن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال توسط صندوق بین‌المللی پول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده است که رشد اقتصادی از ۶/۱ درصد در سال گذشته به ۳/۲ درصد در سال ۲۰۲۲ کاهش می‌یابد. بسیاری از تحلیلگران و کاربران حوزه مالی نیز معتقدند که این امر می‌تواند پیامدهای منفی برای ارزهای دیجیتال به دنبال داشته باشد. در ادامه به پیش بینی وخیم تر شدن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال توسط صندوق بین‌المللی پول بیشتر خواهیم پرداخت.

پیش بینی وخیم تر شدن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال توسط صندوق بین‌المللی پول

صندوق بین‌المللی پول (IMF) پیش بینی کرده که رشد اقتصاد جهانی کاهش می‌یابد، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران نیز در مورد نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در پی کاهش این رشد هشدار می‌دهند.

گزارش جدید صندوق بین‌المللی پول به ۳ معیار تورم بالا، کاهش تولید جهانی و ثبات دارایی‌ها و ارزها پرداخته که باعث شده‌اند تا رشد اقتصادی ضعیف‌تر شود.

این کاهش می‌تواند صنعت ارزهای دیجیتال را نیز به شدت تحت تاثیر قرار دهد. مایلز دویچر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال به ۱۵۴ هزار دنبال کننده خود در توییتر هشدار داد و گفت که باید انتظار نوسانات قیمتی زیادی را داشته باشند.

سرمایه گذاران کریپتو نیز در این هفته برای افزایش نرخ بهره در ایالات متحده آماده می‌شوند. بلومبرگ در ۲۶ ژوئیه گزارش داد که پیش بینی می‌شود فدرال رزرو در روزهای آتی سیاست خود در قبال بازار رمزارزها و سایر بازارهای مالی را تشدید کند و نرخ بهره را تا ۷۵ واحد نیز افزایش دهد. این افزایش می‌تواند موجب شود که نرخ بهره به ۲/۲۵ درصد برسد.

پیش بینی وخیم تر شدن وضعیت بازار ارزهای دیجیتال توسط صندوق بین‌المللی پول

تاثیر سیستم مالی جهانی بر صنعت ارزهای دیجیتال

جالب است بدانید که صندوق بین‌المللی پول خاطر نشان کرد، فروش ارزهای دیجیتال در ماه می به دلیل انحلال و ورشکسته شدن پلتفرم‌های بزرگی مثل سلسیوس و … تاثیر خیلی کمی بر سیستم مالی جهانی داشته. این نشان می‌دهد که تاثیر سیستم‌های مالی دیگر بر صنعت ارزهای دیجیتال به مراتب بیشتر از تاثیر صنعت ارزهای دیجیتال بر سیستم‌های مالی دیگر است.

طبق شاخص TCAP، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به زحمت به بیش از ۱ تریلیون دلار می‌رسد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.