تاثیر افزایش قیمت طلا بر روی بیت کوین

تاثیر افزایش قیمت طلا بر روی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مهر ۱۴۰۰

بیت کوین به عنوان یک دارایی دیجیتال به سرعت توسط مردم  و سرمایه‌گذاران پذیرفته شد و همین باعث شد بسیاری از افراد به جای طلا در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. با توجه به نمودارهای مقایسه قیمت طلا و بیت کوین در چند وقت اخیر، نمودار افزایش قیمت بیت کوین نسبت به طلا شیب بیشتری داشته است. اما تاثیر افزایش قیمت طلا بر روی بیت کوین چگونه است؟

تاثیر افزایش قیمت طلا بر روی بیت کوین

پیتر شیف (Peter Schiff)، رئیس صندوق SchiffGold و مدیرعامل Euro Pacific Capital که نقد کننده و مخالف بیت کوین شناخته می‌شود، در توییتی اعلام کرد که افزایش قیمت طلا در حال حاضر خبر بدی برای بیت کوین است. شیف ادعا می‌کند که تاثیر افزایش قیمت طلا بر روی بیت کوین معکوس است و با افزایش قیمت طلا، بیت کوین با ریزش قیمت مواجه خواهد شد.

اسپنسر شیف (Spencer schiff)، برخلاف پدرش طرفدار بیت‌کوین است. او اظهار داشت که طلا به عنوان یک فلز گرانبها در این مدت تنها ۲ درصد افزایش قیمت داشته است و این دلیل نیز پدرش را که فردی شکاک نسبت به رمزنگاری است را متقاعد نمی‌کند.

پیش بینی ریزش قیمت بیت کوین با افزایش قیمت طلا

شیف در توییتی نوشت طلا پس از انتشار اطلاعاتی در مورد افزایش نرخ تورم، بالاخره رشد کرد. وی اظهار داشت که همیشه اخباری که در مورد افزایش تورم هستند، خبر خوبی برای افزایش قیمت طلا به حساب می‌آیند و افزود که این افزایش احتمالا پایدار بوده و راه زیادی در پیش دارد.

پیش بینی رئیس صرافی Luno: رشد بیت کوین تا ۸۰ هزار دلار

ادامه خبر را بخوانید

همچنین او ادعا کرد که افزایش قیمت طلا خبر بدی برای بیت کوین است، زیرا اگر طلای واقعی افزایش یابد دیگر به بیت کوین که یک چیز ساختگی و ارزان است نیازی نخواهند داشت.

افزایش قیمت طلا و بیت کوین

هفته گذشته، پیتر شیف همچنین در مورد روند رو به رشد فعلی ارزهای دیجیتال توییت کرد. همچنین او مدیر عامل MicroStrategy، مایکل سیلور (Michael Saylor) را متهم به پمپاژ بیت کوین کرد. شیف همچنین به ارز شیبا اشاره کرد و گفت:

SHIB به اندازه ارز رمزنگاری شاخص (بیت کوین) ارزش ندارد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین بیت تورنت
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.