نسخه جدید Dogecoin Core منتشر شد

تغییرات مهم به‌روزرسانی جدید دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سمت تیم توسعه دهنده‌ی دوج‌کوین، نسخه جدید Dogecoin Core منتشر شده است. از تغییرات مهم به‌روزرسانی جدید دوج کوین می‌توان به بهبود کارایی شبکه و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی اشاره کرد.

بر اساس اطلاعیه روز پنجشنبه، نسخه جدید Dogecoin Core منتشر شده است. Patrick Lodder یکی از توسعه دهندگان توضیح داده است که نسخه ۱٫۱۴٫۶ کارایی شبکه را بهبود بخشیده و در عین حال بروزرسانی‌های امنیتی مهمی را نیز ارائه می‌دهد. به همه کاربران توصیه شده که حتما این بروزرسانی را انجام دهند.

Dogecoin Core 1.14.5، نسخه مینور جدید این میم‌کوین، در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر شد و کارمزد تراکنش‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

ایلان ماسک قبلاً از مقیاس پذیری Dogecoin در جهت افزایش چشمگیر اندازه بلوک و کاهش کارمزد تراکنش‌ها حمایت می‌کرد. این مقیاس پذیری‌ها برای تبدیل شدن دوج‌کوین به یک گزینه مناسب جهت انجام خریدهای روزمره مثل بلیط سینما ضروری بودند.

تسلا هیچ دوج کوینی نفروخته است

تسلا اخیرا ۷۵ درصد از ذخایر بیت‌کوین خود را فروخته است. ایلان ماسک در یک مصاحبه تلفنی اعلام کرد که تسلا به جز بیت‌کوین هیچ رمزارز دیگری به خصوص دوج‌کوین را نفروخته است.

مشخص نیست که تسلا واقعاً چقدر DOGE دارد، اما احتمال داده می‌شود که میزان دارایی DOGE این کمپانی کم باشد. در نظر داشته باشید که تسلا امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با دوج‌کوین ماشین‌های این کمپانی را خریداری کنند.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.