نرخ هش بیت کوین (BTC) از ماه جولای بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است!

افزایش نرخ هش بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰

نرخ هش بیت‌کوین (BTC) از ماه جولای بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که در کشور بزرگی مثل چین، استخراج رمزارز بیت‌کوین ممنوع شده است و به گفته بسیاری از کارشناسان، میزان هش بیت‌کوین احتمالا تا مدتی با کاهش رو به رو خواهد شد. با بیتستان همراه باشید تا به افزایش نرخ هش بیت کوین بپردازیم.

قدرت هش (ماینینگ و استخراج رمزارز) بیت‌کوین از حداقل ۱۰۳ EH/s به ۱۸۹ EH/s در ۳ ماه گذشته رسیده است. علی رغم خصومت چین نسبت به فضای استخراج بیت‌کوین در اوایل سال، هش دریت بیت‌کوین در ۳ ماه گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

هش ریت بیت‌کوین افزایش می‌یابد:

در ماه جولای، هش‌ریت بیت‌کوین ۱۰۳ اگزاهش در ثانیه (EH/s) بود، اما در زمان انتشار این خبر، حدود ۳۲ درصد افزایش یافته و به ۱۳۷ EH/s رسیده است. قابل ذکر است که بین ژوئیه تاکنون، هش دارایی دیجیتال نیز به ۱۸۹ EH/s رسیده است.

هش ریت بیت‌کوین به شدت تحت تأثیر سیاست خصمانه چین قرار گرفت، اما بسیاری از ماینرهای چینی از آن زمان به کشورهای دیگر مهاجرت کردند و این امر منجر به تمرکززدایی استخراج بیت‌کوین از کشور چین شد.

با توجه به اینکه بسیاری از ماینرهایی که آفلاین بودند، اکنون آنلاین شده‌اند؛ نرخ هش استخراج بیت‌کوین توانسته است بیش از ۱۶۰ EH/s نزدیک به ۹ بار افزایش یابد. حتی میزان هش بیت‌کوین یک بار از ۱۸۰ EH/s هم عبور کرده است.

جدای از آن با افزایش شدید ارزش بیت‌کوین در ۳۰ روز گذشته، ماینرها بار دیگر می‌توانند سود بالایی از استخراج این رمزارز کسب کنند.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

راه اندازی معادن استخراج بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ

بزرگترین استخر استخراج بیت‌کوین، F2pool است که ۱۷/۵۶ درصد از قدرت استخراج این دارایی دیجیتال را در اختیار دارد. پس از آن Antpool با ۱۷/۱۱ درصد قرار گرفته است. سهم دیگر استخرهای ماینینگ در این حوزه شامل ۱۲ درصد برای شرکت Viabtc و ۱۲ درصد برای ماینرهای مخفی و پنهان است.

در همین حال، پیش‌بینی می‌شود سختی استخراج بیت‌کوین در هفت روز آینده ۲/۲۰ درصد افزایش یابد. در زمان انتشار این خبر، سختی استخراج بیت‌کوین ۲۰/۰۸ تریلیون است و انتظار می رود به ۲۰/۵۲ تریلیون برسد.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.