افزایش سرعت خروج بیت کوین از صرافی‌ها

افزایش سرعت خروج بیت کوین از صرافی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۰

گزارش‌های اخیر درباره افزایش سرعت خروج بیت کوین از صرافی ها همزمان با رشد قیمت، باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره ادامه افزایش قیمت این رمزارز محبوب شده است. اما دلیل اصلی خروج رمزارزها از صرافی‌ها چیست؟ با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارش Glassnode، همانطور که قیمت بیت‌کوین همچنان در حال افزایش است، تعداد سرمایه‌گذارانی که سرمایه خود را از مبادلات رمزنگاری خارج می‌کنند نیز افزایش می‌یابد. این به این معنی است که در این ایام، افزایش سرعت خروج بیت کوین از صرافی ها با قیمت آن رابطه مستقیم دارد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر 12.9 درصد از عرضه بیت‌کوین در گردش، به ارزش 163 میلیارد دلار، در صرافی‌ها قرار دارد. این روند در ماه آگوست و زمانی آغاز شد، که بیت‌کوین پس از تابستانی پر از افت قیمت، دوباره سیر صعودی خود را شروع کرد.

آیا سرمایه‌گذاران فروش بیت‌کوین‌ها را آغاز کرده‌اند؟

به طور کلی، Glassnode در تحلیل خود می‌نویسد، اگر سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بیشتری را در صرافی‌ها نگه می‌داشتند، نشان دهنده این ذهنیت بود که قیمت آن بیش از حد است و می‌خواهند برای فروش بیت‌کوین آماده باشند.

تجزیه و تحلیل Glassnode نشان داد که برداشت خالص روزانه از صرافی‌ها به طور متوسط به 5000 بیت‌کوین رسیده است. به عبارت دیگر، تحلیل‌گران باور دارند که قیمت‌های بی‌سابقه بیت‌کوین، مردم را به فروش وادار نکرده است.

اکثر سرمایه‌گذاران از HODL بیت‌کوین خود راضی هستند و Glassnode می‌گوید این بیانگر آن است که بسیاری از سرمایه‌گذاران انتظار دارند که این افزایش قیمت ادامه پیدا کند.

hodl بیت‌کوین

در این حین، نرخ ارسال یا دریافت بیت‌کوین توسط کیف پول‌های جدید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در آخرین روزی که گلاسنود داده‌های جدید خود را ثبت کرد، 516,914 آدرس جدید در یک تراکنش شرکت کرده بودند. این نشان دهنده افزایش 72 درصدی تازه‌واردهای مبادلات بیت‌کوین نسبت به ابتدای ماه اوت است.

کیف پولی با ۲۲۷۰ بیت‌کوین دوباره شروع به فعالیت کرد!

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

افزایش تعداد آدرس‌های بیت‌کوین نشانگر چیست؟

امروز، تعداد کل آدرس‌های بیت‌کوین برای اولین بار از مرز 900,000 کیف‌پول گذشت. اما این لزوما به این معنا نیست که تعداد زیادی از کاربران یا شرکت‌های جدید وارد این فضا شده‌اند.

Glassnode در ادامه توضیح می‌دهد که ایجاد موجودیت‌های جدید (گروهی از آدرس‌ها که الگوریتم تشخیص می‌دهد که توسط یک شبکه کنترل می‌شوند) به سختی از نرخی که در بازارهای نزولی مشاهده می‌شود، بالاتر رفته است.

این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که مردم کیف‌پول‌های اضافی راه‌اندازی می‌کنند تا شاید با این روش بتوانند بیت‌کوین خود را در حساب‌های سودآور نگهداری کنند، یا صندوق‌های تامینی که در بازارهای کریپتو مشارکت دارند، می‌توانند از سرمایه‌گذاران برای استراتژی‌های جدید بیت‌کوین پول جمع‌آوری کنند.

منبع: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.