تعداد کیف پول‌های استیکینگ کاردانو به 1 میلیون کیف افزایش یافت

افزایش تعداد کیف پول های استیکینگ کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، تعداد کیف‌پول‌هایی که رمزارز کاردانو را خریده و از آن نگهداری می‌کنند، افزایش یافته است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر افزایش تعداد کیف پول های استیکینگ کاردانو مطلع شوید.

افزایش تعداد کیف پول های استیکینگ کاردانو

استیکینگ به فعالیتی گفته می‌شود که در آن، کاربر برای مشارکت در حفظ امنیت سیستم‌های بلاک‌چینی مبتنی بر اثبات سهام (PoS)، دارایی‌های خود را در کیف پولی مخصوص قفل یا نگهداری می‌کند.

براساس گزارشات ارائه شده، به تازگی تعداد کیف‌پول‌هایی که ارز دیجیتال کاردانو را خریده و از آن نگهداری می‌کنند، به ۱ میلیون کیف رسیده است و سرمایه‌گذاران در حال استیکینگ کاردانو هستند.

براساس گزارشات CoinMarketCap، ارز دیجیتال ADA روند صعودی داشته و علاوه بر این؛ تبدیل به ششمین رمزارز بزرگ بازار شده است.

جسی بلونت (jesse blount) سرمایه‌گذار بازار دیجیتال، در حساب توییتر خود به چارلز هاسکینسون، مدیر عامل کاردانو، به دلیل موفقیت باورنکردنی آن تبریک گفت.

افزایش تعداد کیف پول های استیکینگ کاردانو

در زمان انتشار این گزارش، ADA با قیمت ۱/۴۰ دلار معامله می‌شد. علاوه بر این، لوکاس مور (Lukas MOORE) یکی از معامله‌گران بازار دیجیتال، با به اشتراک گذاشتن پستی بررسی کرد که چرا رمزارز ADA یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری است. او روند این رمزارز را نیز مورد بررسی قرار داد.

یکی از جدیدترین پیشرفت‌های شبکه کاردانو، انتشار قرارداد‌های هوشمند است. از این پس کاربران این شبکه می‌توانند از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

منبع خبر: coinquora

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.