حجم معاملات روزانه کاردانو، از اتریوم پیشی گرفت!

افزایش حجم معاملات روزانه کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۰

با وجود افزایش حجم معاملات روزانه کاردانو قیمت توکن بومی این شبکه (ADA) کاهش یافته است. با افزایش حجم معاملات روزانه، این شبکه از اتریوم نیز پیشی گرفته است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش حجم معاملات روزانه کاردانو

طبق گزارشات مساری، بلاک‌چین کاردانو انفجاری را در فعالیت‌های زنجیره‌ای خود تجربه کرده. این شبکه اکنون در حجم تراکنش‌ها بعد از بیت‌کوین قرار دارد و از اتریوم نیز پیشی گرفته است.

حجم تراکنش‌های کاردانو در حال حاضر، ۱۷/۰۴ میلیارد دلار است. بیت‌کوین و اتریوم نیز به ترتیب ۱۸/۵ میلیارد دلار و ۵/۲۵ میلیارد دلار حجم تراکنش دارند. بر این اساس، کاردانو در رتبه دوم حجم تراکنش‌ها قرار دارد.

افزایش حجم معاملات روزانه کاردانو

به طور کلی، این ماه شاهد افزایش چشمگیر فعالیت‌ها در کاردانو بودیم. در ۱۴ فوریه حجم معاملات ۲۴ ساعته این شبکه از ۳۵ میلیارد دلار گذشت و در ۱۹ فوریه نیز به ۳۱ میلیارد دلار رسید.

حجم معاملات کاردانو

براساس گزارشات، حجم معاملات شبکه کاردانو در چند هفته گذشته به دلیل راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز SundaeSwap افزایش یافته بود. هیجان سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی این صرافی، موجب ازدحام در شبکه کاردانو شد.

براساس گزارشات Cardano Blockichian Insights تعداد کل تراکنش‌های شبکه کاردانو ۴۸۰ درصد رشد کرده و به ۳۲ میلیون در ۲۰ فوریه رسیده بود.

با کاهش فعالیت در شبکه‌های اتریوم و بیت‌کوین، محبوبیت کاردانو بیشتر شده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت‌کوین نسبت به اوج ۱۱۶ میلیارد دلاری در ۲۵ نوامبر، ۸۴ درصد کاهش یافته. حجم معاملات اتریوم نیز، ۴ دسامبر که به اوج ۲۱/۲۹ میلیارد دلاری رسیده بود، در حال کاهش است.

افزایش حجم معاملات

با وجود کاهش حجم معاملات در اتریوم، این شبکه همچنان محبوبیت بیشتری نسبت به کاردانو دارد. به عنوان مثال، اتریوم دارای ۷۶ میلیون آدرس و کاردانو دارای ۳/۴ میلیون آدرس است.

کاردانو توسط دفتر سرمایه‌گذاری جهانی مورگان استنلی لیست شده است. این شبکه می‌تواند برتری قراردادهای هوشمند را از اتریوم به دلیل هزینه کم و سرعت بیشتر غصب کند.

براساس گزارشات Coingecko، معیارهای مثبت روی زنجیره، بر روی قیمت کاردانو که طی ۲۴ ساعت ۱۳ درصد کاهش داشته، تاثیری نداشته است. ADA در حال حاضر در قیمت ۰/۸۳۳ دلار معامله می‌شود که ۷۳ درصد از بالاترین قیمت ماه کاهش یافته است.

منبع خبر: Cointelegraph

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.