سودآوری دوج‌کوین به ۵۳ درصد رسید!

افزایش سود آوری دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

داده‌های ارائه شده از وب سایت into the block خبر از افزایش سودآوری دوج کوین می‌دهند. سودآوری این رمزارز با اندکی افزایش توانست به ۵۳ درصد برسد. ناگفته نماند که در زمان افت قیمت دوج‌کوین این شاخص به زیر ۵۰ درصد رسیده بود. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش سودآوری دوج کوین

با توجه به داده‌های into the block سودآوری دوج‌کوین که پس از افت قیمت‌ها در اوایل ماه مه به زیر ۵۰ درصد سقوط کرده بود، اکنون با اندکی افزایش به ۵۳ درصد رسیده است.

سود آوری دوج کوین

نا گفته نماند که با توجه به آنالیز درون زنجیره‌ای امکان دارد قیمت این رمزارز با افزایش سودآوری رشد کند.

حدود ۶۲ درصد از هولدرهای دوج‌کوین، ذخایر خود را به مدت یک سال است نگه داشته‌اند. در حال حاضر ۳۳ درصد از سرمایه‌گذاران برای یکسال و ۴ درصد، کمتر از یک ماه است که ذخایر دوج‌کوین دارند.

قابل ذکر است که اخیرا، تگ هویر کمپانی طراحی و ساخت ساعت سوئیسی اعلام کرده رمزارزهایی مانند دوج‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرد.

در اوایل هفته نیز صرافی رابین هود اعلام کرد کاربران با کیف پول جدید صرافی به نام Rabinhood3 قادر خواهند بود رمزهای ورود خود را ذخیره کرده و ارزهای دیجیتالی مانند توکن‌های غیر قابل تعویض را بدون پرداخت هزینه مبادله کنند.

براین اساس، امکان دارد سرمایه‌گذاران دوج‌کوین بتوانند در صرافی رابین هود این رمزارز را مبادله یا معامله کند.

دوج کوین رمزارز محبوب نهنگ‌ها

همچنین نا گفته نماند که دوج‌کوین اکنون یکی از ۱۰ دارایی برتر نهنگ‌های BSC است. در حال حاضر این نهنگ‌ها مقداری دوج‌کوین به ارزش ۲۸,۳۹۶۴۲۶ دلار دارند.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.