افزایش نرخ تسلط اتریوم و بایننس کوین بر بازار ارزهای دیجیتال

افزایش نرخ تسلط اتریوم و بایننس کوین بر بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۴۰۰

تسلط بیت‌کوین برای اولین بار در ۶ ماه گذشته به زیر ۴۰ درصد رسید. این اتفاق در حالی رقم خورده که ارزش این رمزارز در هفته گذشته، زیر ۶۰ هزار دلار بود. به غیر از بیت‌کوین، دیگر ارزهای دیجیتال مثل اتریوم و بایننس‌کوین توانستند که ارزش بازار خود را بهبود بخشند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر افزایش نرخ تسلط اتریوم و بایننس کوین بر بازار بپردازیم.

در هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین زیر محدوده ۶۰ هزار دلار بود و حامیان ارزهای دیجیتال در این فکر هستند که بازار به کدام سمت می‌رود. در حال حاضر سلطه بیت‌کوین در بازار چند روزی است که به زیر منطقه ۴۰ درصد (۳۹٫۷٪) رسیده است.

قیمت بیت کوین (BTC) در ۱۰ نوامبر به ۶۹ هزار دلار رسید و شش روز بعد، به زیر منطقه ۶۰ هزار دلار سقوط کرد و از آن زمان به بعد حرکتی برای رسیدن به بالاتر از سطح ۶۰ هزار دلار نداشته است.

در بازار ارزهای دیجیتال حدود ۱۱,۱۱۷ سکه در ۵۲۵ صرافی ارز دیجیتال معامله می‌شوند. ارزش بیش از ۱۱ هزار سکه رمزنگاری موجود حدود ۲/۸۱ تریلیون دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۹ درصد افزایش یافته است.

بیت‌کوین (BTC) به صورت کلی دارای ارزشی حدود ۱/۱ تریلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال است و در روز پنجشنبه (۲۵ نوامبر) تسلط آن به BTC 39.7٪ رسید. تسلط BTC از اواسط ماه مه ۲۰۲۱ یا حدود شش ماه پیش تا به این زمان، به این حد پایین نیامده بود.

حجم ورود بیت کوین به صرافی ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

افزایش نرخ تسلط اتریوم و بایننس کوین بعد از کاهش تسلط بیت کوین:

آخرین باری که نرخ تسلط بیت کوین به کمتر از ۴۰ درصد رسیده، سه سال پیش در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۸ بود. آمارهای Coingecko.com نشان می‌دهد که دومین رمزارز پیشرو بازار ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم (ETH)، حدود ۱۹ درصد از کل ارزش دارایی‌های رمزنگاری شده بازار را در اختیار دارد. در زمان نگارش این خبر، ارزش کل بازار اتریوم حدود ۵۲۵ میلیارد دلار است.

علاوه بر اتریوم، بایننس کوین (BNB) 4/02 درصد از بازار ۲/۸۱ تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد و استیبل‌کوین تتر (USDT) هم سهم ۲/۷۴ درصدی را به خود اختصاص داده است.

ارزش Solana (SOL) در سال جاری بسیار افزایش یافته و در حال حاضر، SOL 2/43٪ از ارزش کلی اقتصاد ارزهای دیجیتالی را در اختیار دارد. Cardano (ADA) رمزارز دیگری است که بیش از ۲٪ ارزش بازار را در اختیار دارد یعنی حدود ۲/۱۳٪.

منبع: news.bitcoin

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین اتریوم بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.