با وجود کاهش قیمت، حجم معاملات NFTها افزایش یافت!

افزایش حجم معاملات NFTها و کاهش شدید قیمت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، حجم معاملات هشت پروژه NFT بیش از ۱۱۵ درصد افزایش یافت. این رشد در صورتی بود که قیمت این NFTها به کف رسیده بودند. افزایش حجم معاملات NFTها و کاهش شدید قیمت در ۲۴ ساعت رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش حجم معاملات NFTها و کاهش شدید قیمت

براساس گزارشات ارائه شده و با توجه به داده‌ها، با وجود اینکه بسیاری از پروژه‌های NFT با روند نزولی بازار به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند، حجم معاملات هشت پروژه NFT تنها در ۲۴ ساعت به طور چشمگیری افزایش یافت.

پروژه‌هایی مانند Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، SORARE و کریپتو پانکس از مجموعه‌هایی بودند که حجم معاملات آن‌ها بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

علاوه بر اینT داده‌های ارائه شده از Cryptoslam نشان می‌دهد که هشت پروژه‌ی دیگر از نظر حجم معاملات تنها در ۲۴ ساعت ۱۱۵ درصد افزایش یافتند.

مجموعه‌ای که بیشترین افزایش حجم معاملات را داشت، Yuga Labs بود. این مجموعه با رشد ۲۶۲ درصدی حجم معاملات، به حجم فروش ۷/۱ میلیون دلاری NFT دست یافت.

پس از یوگالبز، آدرساید، MAYC و Cryptopunks قرار داشتند.

افزایش حجم معاملات NFTها

داده‌های ارائه شده از DappRadar نشان می‌دهند که بازار اوپن سی نیز یکی از بازارهایی بود که از افزایش حجم معاملات NFT به سودهای هنگفتی رسید. چرا که مجموع معاملات انجام شده در این پلتفرم ۱۷۳/۴۳ درصد بیشتر شده و مجموع NFTهایی که در این پلتفرم فروخته شده به ۲۳/۸۸ میلیون دلار رسیده است.

قابل ذکر است که حتی با وجود کاهش قیمت پروژه‌هایی مانند BAYC و Crypto punks سرمایه‌گذاران به خرید این NFTها ادامه می‌دهند.

منبع: cointelegrap

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.