تعداد آدرس‌های کاردانو با ۴۸ درصد افزایش، به بیش از ۵ میلیون آدرس رسید

افزایش تعداد آدرس‌های کاردانو به بیش از ۵ میلیون آدرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: تعداد آدرس‌های شبکه کاردانو به بیش از ۵ میلیون آدرس فعال رسید و این شبکه توانست از نظر تعداد آدرس‌های فعال به یک رکورد جدید دست یابد. اصلی‌ترین دلیل افزایش تعداد آدرس‌های کاردانو به بیش از ۵ میلیون آدرس، تقاضای زیاد برای تامین مالی غیرمتمرکز اعلام شده است.

افزایش تعداد آدرس‌های کاردانو به بیش از ۵ میلیون آدرس

شبکه Cardano به نقطه عطف جدیدی دست یافت، چرا که تعداد آدرس‌های فعال این شبکه به بیش از پنج میلیون آدرس رسیده است. تعداد آدرس‌های کاردانو نسبت به سال قبل حدود ۴۸ درصد افزایش داشته.

افزایش قابل توجه تعداد کاربران کاردانو با افزایش تعداد dAppها در شبکه ارتباط دارد. از طرفی نیز به لطف تقاضای زیاد برای تامین مالی غیرمتمرکز، کاردانو می‌تواند روند رو به رشد خود را همچنان حفظ کند.

افزایش تعداد آدرس‌های کاردانو به بیش از ۵ میلیون آدرس

پس از انتشار فناوری‌های جدید در شبکه کاردانو، قیمت ADA در حدود یک ماه تقریباً ۲۰۰ درصد رشد کرد؛ اما از آنجایی که تعادلی بین تقاضای فروش و خرید وجود نداشت، بازار نتوانست فشار فروش را ادامه دهد که باعث شد دارایی به پایین‌ترین سطح سقوط کند.

از زمان اعلام قراردادهای هوشمند، ADA بیش از ۷۰ درصد کاهش قیمت داشته است، اما به لطف تعداد فزاینده راه حل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه، می‌تواند در آینده بیش از ۴۰ درصد رشد داشته باشد.

در زمان نگارش این خبر، ADA پس از رسیدن به بالاترین سطح یعنی ۱/۲۵ دلار با قیمت ۱/۱۴ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.