رشد ۱,۲۰۰ درصدی تعداد کیف پول‌های کاردانو فقط در یک سال

رشد ۱,۲۰۰ درصدی تعداد کیف پول‌های کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو افزایش یافته و به ۲/۵ میلیون کیف رسیده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر رشد ۱,۲۰۰ درصدی تعداد کیف پول‌های کاردانو مطلع شوید.

رشد ۱,۲۰۰ درصدی تعداد کیف پول‌های کاردانو

براساس گزارشات اخیر، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو ۱,۲۰۰ درصد رشد کرده. این رشد نشان‌ می‌دهد که پذیرش ارزهای دیجیتال به سرعت در حال افزایش است.

براساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط شبکه کاردانو، از کریسمس سال پیش تاکنون، تعداد کیف‌پول‌ها کاردانو بیش از ۱,۲۰۰ درصد بیشتر شده است. براساس داده‌ها، قیمت رمزارز ADA از اوج تاریخی ۳ دلاری خود به ۱/۴۴ دلار افت کرد، اما همچنان در سال جاری رشد ۷۸۰ درصدی داشته است.

رشد ۱,۲۰۰ درصدی تعداد کیف پول‌های کاردانو

همانطور که Crypto Globe گزارش داد، مدیر عامل شبکه کاردانو، فردریک گرگارد (Frederik Gregaard)، پستی را منتشر کرد که در آن بیان شده، سال ۲۰۲۱ سالی همراه با رشد باور نکردنی برای ارزهای دیجیتال بود.

به گفته گرگارد، سال ۲۰۲۱ سالی بود که کاردانو رشد زیادی در آن داشت. این مدیر عامل برخی از پیشرفت‌های شبکه کاردانو را برجسته کرد که از نظر او به معنای افزایش پذیرش است.

قابل ذکر است که تعداد آدرس‌های فعال در شبکه کاردانو از اکتبر تا نوامبر با افزایش فعالیت‌های زنجیره‌ای این شبکه و افزایش هزینه تراکنش چهار برابر شد.

طبق گزارش Crypto Compare تعداد آدرس‌های فعال در اکتبر ۵۰,۵۰۶ بود که در ماه نوامبر تعداد این آدرس‌ها به ۲۱۶,۰۷۲ رسید.

گرگارد بیان کرد که تعداد آدرس‌های فعال اکوسیستم کاردانو به لطف راه‌اندازی هارد فورک آلونزو، افزایش یافته است.

منبع خبر: cryptoglobe

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.