احتمال صعود پولکادات تا ۷۵ دلار بر اساس الگوی وارونه سر و شانه

احتمال صعود پولکادات تا ۷۵ دلار بر اساس الگوی وارونه سر و شانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۰

پولکادات یکی از ارزهای دیجیتالی است که از دیروز به صورت مستمر حالت صعودی خود را آغاز کرده و بیش از پیش سعی دارد خود را به عنوان رقیب اصلی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال نشان دهد. بر اساس داده‌هایی که تحلیل‌گران در اختیار دارند، احتمال صعود پولکادات تا ۷۵ دلار نیز وجود دارد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

احتمال صعود پولکادات تا ۷۵ دلار

پولکادات پس از افزایش قیمتی که دیروز داشت، احتمالا سیر صعودی تا ۷۵ دلار را رقم خواهد زد. الگوی وارونه سر و شانه نشان دهنده حرکت صعودی Polkadot در بازار است و تحلیل‌گران نیز بر همین اساس پیش‌بینی کرده‌اند.

بر اساس نمودارهایی که DOT در این چند روز از روند صعودی خود به ثبت رسانده، احتمالا بتواند به طور قاطع بالای محدوده ۴۱ تا ۴۳ دلار خود را ببندد، و حتی ممکن است به رکورد قیمتی جدید یعنی ۷۵ دلار نیز برسد.

احتمال صعود پولکادات تا ۷۵ دلار

حداکثر فاصله بین خط گردن DOT و پایین سر تقریبا ۳۱ دلار است. بنابراین، شکست این سطح می‌تواند حرکت صعودی به سمت ۴۱ تا ۴۳ دلار و در بلند مدت به ۷۵ دلار را امکان‌پذیر کند. الگوی معکوس H&S با افزایش ۳۰ درصدی DOT در هفته گذشته ظاهر شد و به بالاترین سطح پنج ماه اخیر یعنی ۴۴ دلار رسید.

DOT که به عنوان نشانه‌ای برای هزینه‌ها، مدیریت، قابلیت همکاری و پیوند در داخل اکوسیستم Polkadot عمل می‌کند، پس از اعلام حراج پاراچین بیش از ۲۴ درصد افزایش قیمت پیدا کرد.

احتمال صعود پولکادات تا ۷۵ دلار

بعد از معرفی پاراچین‌ها، Polkadot قصد دارد یک ویژگی متقابل زنجیره‌ای را معرفی کند که از طریق قراردادهای هوشمند تخصصی، زنجیره رله آن را به بلاک چین خارجی (بیت کوین، اتریوم و غیره) قادر می‌سازد. در همین حال این پروژه قصد دارد ماژول‌های پل ارتباطی را راه اندازی کند که قابلیت همکاری بلاک‌چین‌های خارجی با Polkadot را افزایش می‌دهد.

منبع: cointelegraph

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.