شیبااینو در پی شایعه پذیرش آن توسط صرافی رابین هود، ۸ درصد رشد کرد!

افزایش قیمت شیبااینو در پی شایعه پذیرش آن در رابین هود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

صرافی رابین هود از جمله صرافی‌هایی است که کاربران آن علاقه زیادی به توکن شیبااینو دارند و درخواست‌های زیادی نیز مبنی بر پذیرش شیبااینو در این صرافی داشته‌اند. شایعه‌‌ی جدید منتشر شده،  مبنی بر این است که صرافی محبوب رابین‌هود قصد دارد شیبااینو را لیست کند. این شایعه موجب شد که این توکن حدود ۸ درصد رشد داشته باشید. در این خبر به افزایش قیمت شیبااینو در پی شایعه پذیرش آن در رابین هود خواهیم پرداخت. با بیتستان همراه باشید.

افزایش قیمت شیبااینو در پی شایعه پذیرش آن در رابین هود

قیمت شیبااینو (SHIB) پس از توئیت چندین حساب کاربری مبنی بر اینکه این ارز رمزنگاری شده توسط پلتفرم معاملاتی آنلاین Robinhood در ماه فوریه فهرست می‌شود، بیش از ۸ درصد افزایش یافت. کریپتوکارنسی شیبااینو با پیشی گرفتن از پالیگان (MATIC) توانسته جایگاه سیزدهم برترین ارزهای رمزنگاری شده را به دست آورد.

افزایش قیمت شیبااینو در پی شایعه پذیرش آن در رابین هود

شایعات منتشر شده در نهایت توسط Zero Hedge که بیش از ۱ میلیون نفر دنبال کننده در توییتر دارد، مورد بررسی قرار گرفت. طبق بررسی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد که سر چشمه اصلی شروع شایعات به حساب First Squawk منتهی می‌شود که به انتشار اخبار جعلی نیز مشهور است.

افزایش قیمت شیبااینو در پی شایعه پذیرش آن در رابین هود

در ماه اکتبر سال گذشته نیز اخباری منتشر شد، مبنی بر این که رابین‌هود قصد دارد شیبااینو را لیست کند که اخبار توسط مدیران این صرافی آنلاین تکذیب شدند.

در نامه‌ی درخواستی که کاربران رابین هود در سایت Change.org برای پذیرش Shiba Inu تدوین کرده‌اند، بیش از نیم میلیون امضا جمع آوری شده است که تا کنون بی فایده بوده.

در ماه نوامبر، کریستین براون، مدیر عامل Robinhood Crypto گفت که این شرکت عجله‌ای برای پذیرش ارزهای دیجیتال جدید ندارد و ادعا می‌کند که کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهد.

افزایش قیمت شیبااینو در پی شایعات منتشر شده، باعث شد که کاربران و سرمایه‌گذاران این رمزارز سودهای خوبی به دست آورند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.