بازار استیبل کوین‌ها رشد قابل توجهی را از خود نشان می‌دهد!

افزایش ارزش بازار استیبل کوین‌ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰

استیبل‌کوین‌ها که با ثبات‌ترین ارزها در حوزه کریپتوکارنسی محسوب می‌شوند، رشد بسیار خوبی داشتند و توانستند که ارزش زیادی در بازار به دست آورند. در این خبر از بیتستان قصد داریم به افزایش ارزش بازار استیبل کوین‌ها بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

افزایش ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها ادامه دارد، به طوری که ارزش بازار دو استیبل کوین MIM و MUSD طی ۳۰ روز، رشد سه رقمی داشت.

در اواسط اکتبر، ارزش بازار تمام استیبل‌کوین‌های موجود، ۱۳۴ میلیارد دلار بود و طی سه هفته گذشته، با رشدی ۵/۵۹ درصدی، به ۱۴۱/۵ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که ارزش استیبل‌کوین terrausd در ماه گذشته ۶/۷ درصد افزایش داشت، استیبل‌کوین DAI هم شاهد رشد ۲۷/۳ درصدی در عرض ۳۰ روز بود.

بزرگترین استیبل‌کوین بازار ارزهای دیجیتال یعنی تتر نیز از نظر ارزش بازار با ۶ درصد افزایش در این ماه، به ۷۳ میلیارد تتر رسیده است.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا

افزایش ۵/۵۹ درصدی سرمایه بازار استیبل کوین‌ها در ماه گذشته:

در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱، بیشترین ارزش در بازار استیبل‌کوین‌ها در اختیار تتر با ۷۰/۹ میلیارد دلار بود که اکنون به ۷۳ میلیارد دلار رسیده است. بازار استیبل کوین USDC هم ۳۳/۳ میلیارد دلار بود و امروز به ۳۴/۲ میلیارد دلار رسیده. ارزش بازار تتر (USDT) در ماه گذشته ۶ درصد افزایش داشته و ارزش USDC نیز کمی پایین‌تر از آن، ۵/۸ درصدی رشد کرد.

از بین پنج استیبل کوین برتر از نظر ارزش گذاری کلی، استیبل‌کوین DAI که توسط Makerdao منتشر شده، با جهش ۲۷/۳ درصدی در ماه گذشته بیشترین رشد را به خود اختصاص داد. Terrausd، استیبل کوین منتشر شده توسط شبکه  Terraهم در ماه گذشته ۶/۷ درصد رشد کرد و دومین استیبل‌کوین سودآور بزرگ در ۳۰ روز گذشته بود.

در بین دیگر استیبل کوین‌های برتر، MIM که در رتبه ششم قرار دارد، شاهد رشد بزرگی در ۳۰ روز گذشته به میزان ۱۵۲/۳ درصد بود. استیبل کوین MIM منتشر شده abracadabra.money در بازار، ارزشی معادل ۲/۵ میلیارد دلار و ۱۱۲ میلیون دلار در حجم معاملات ۲۴ ساعته دارد.

MUSD در حال حاضر دارای ارزشی معادل ۱۳۹/۳ میلیون دلار در بازار است. در حالی که ارزش بازار استیبل‌کوین برتر افزایش یافته است، توکن‌های rebase نیز رشد کردند.

اما بازار همه استیبل‌کوین‌ها صعودی نبود، به عنوان مثال Olympus (OHM) در طول هفت روز گذشته، ۲۵/۵ درصد کاهش را شاهد بود.

منبع: news.bitcoin

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.