سرمایه‌ی در گردش شیبا افزایش داشته است: تاثیر آن چیست؟

افزایش سرمایه‌ی در گردش شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ دی ۱۴۰۰

شیبااینو یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است و به لطف توکن سوزی‌هایی که در چند روز اخیر داشته، سرمایه‌ی در گردش آن افزایش پیدا کرده. یکی از کاربران توییتری و حامی کوین شیبااینو، از افزایش سرمایه‌ی در گردش شیبا اینو به دلیل ورود سکه‌های بیشتر به بازار خبر داده است. با بیتستان همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

میزان سکه در گردش شیبااینو به لطف توکن سوزی‌های منظم به تدریج کاهش یافته است. با این حال، کاربر توییتری به نام shibburn گزارش داده است که با ورود سکه‌های بیشتر به بازار، شاهد افزایش گردش SHIB در بازار خواهیم بود.

حساب توییتری shibburn، که اخیراً وب‌سایتی به نام Shiba Inu burn را راه‌اندازی کرده، توییت کرده است که عرضه SHIB ممکن است افزایش یابد.

Shibburn در توضیح این مورد اشاره کرده که برخی از کاربران، SHIB خود را از برنامه staking در پلتفرم ShibaSwap خارج می‌کنند و آن‌ها را دوباره وارد گردش می‌کنند. با این حال، بسته به این که کاربران میم‌کوین‌های خود را از ShibaSwap خارج می‌کنند یا برعکس، مقدار توکن‌های SHIB در گردش می‌تواند کاهش و افزایش پیدا کند.

افزایش سرمایه‌ی در گردش شیبا اینو

سوزانده شدن ۲۱/۴ میلیون SHIB:

بر اساس گزارش همین سایت، در ۲۶ ساعت گذشته حدود ۲۱ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۱۴۰ SHIB از مجموع گردش مالی شیبااینو حذف شده است.

جزئیات نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۱۹ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۷۳ سکه سوزانده شده؛ سپس در عرض ۲ ساعت نیز، ۲ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۵۶۷ سکه شیبااینو نابود گشته است.

سوزانده شدن ۲۱/۴ میلیون SHIB

یکی از تیم‌هایی که SHIB را به طور منظم می‌سوزاند، Bigger Entertainment نام دارد. این تیم تا کنون بیش از ۸۰۰ میلیون SHIB را تحت برنامه‌هایی با نام «burn parties» که به طور زنده از یوتیوب پخش می‌شدند، سوزانده است.

جالب است بدانید که این تیم در رویداد قبلی (۲۶ دسامبر) بیش از ۲۳۹/۶ میلیون توکن را نابود کرد. زمان برگزاری مهمانی بعدی نیز ۱۴ فوریه اعلام شده و مشخص گشته که ۴۷ میلیون SHIB در آن سوزانده خواهد شد.

کوپر، رهبر تیم Bigger Entertainment در یکی از توییت‌های اخیر خود اظهار داشت که تیمش قصد دارد در نوبت بعدی، ۱۰۰,۰۰۰ دلار شیبااینو (معادل ۳,۴۰۹,۹۴۳,۶۵۶ SHIB) بسوزاند.

رشد جامعه SHIB و پیوستن نهنگ‌های برتر ETH به آن:

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، در ۱۸ ژانویه، تعداد کل دارندگان Shiba Inu به رکورد جدید ۱,۱۴۵,۲۱۲ نفر رسید. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم تحلیلی WhaleStats، حدود ۱۰۰۰ نهنگ برتر ETH اکنون ۵۱،۶۶۰،۹۴۷،۵۲۵،۳۲۱ SHIB در اختیار دارند. ارزش این میزان کوین شیبا، ۱,۴۸۱,۴۷۵,۴۱۰ دلار تخمین زده شده است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.