نهنگ‌های بازار شدیدا در حال خرید آلت‌کوین‌ها هستند

افزایش چشمگیر خرید آلت کوین ها توسط نهنگ‌ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

با توجه به گزارشات Whalestats، خرید آلت‌کوین‌ها توسط نهنگ‌ها افزایش یافته. افزایش چشمگیر خرید آلت کوین ها توسط نهنگ‌ها نشان می‌دهد به احتمال زیاد نهنگ‌ها وارد دوره انباشت شده و دارایی‌ها را با قیمت پایین خریداری می‌کنند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش چشمگیر خرید آلت کوین ها توسط نهنگ‌ها

طبق گزارشات ارائه شده از whalestats، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۱۰ میلیون دلار آلت‌کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند. لیست توکن‌های خریداری شده توسط نهنگ‌ها MATIC، SAND، SHIB، MANA، LINK و .. هستند.

چنین خریدی نشان می‌دهد که به احتمال زیاد نهنگ‌ها وارد دوره انباشت شده و دارایی‌ها را با قیمت پایین خریداری می‌کنند.

افزایش چشمگیر خرید آلت کوین ها توسط نهنگ‌ها

با توجه به نمودار بیت‌کوین و نمودار ارزش کل بازار، با وجود اینکه در ۸ مارس سرمایه زیادی به بازار وارد شده، نمی‌توان زیان‌های اخیر در بازار را انکار کرد.

به لطف خرید نهنگ‌ها، شیبااینو به عنوان بزرگ‌ترین دارایی با ارزش به جایگاه اول رسید. امروز ارزش کل دارایی‌های شیبااینو ۱/۶ میلیارد دلار بوده است.

سایر آلت‌کوین‌ها مانند SUND نیز رشد ۲ درصدی در ۲۴ ساعت داشته است. رمزارزهای SHIB، MATIC و SUND نشانه‌هایی برای بهبود روند خود نشان داده‌اند، اما تا کنون به ارزش قبلی خود نرسیده‌اند.

طبق داده‌ها، چین‌لینک نیز یکی از آلت‌کوین‌هایی است که توسط نهنگ‌ها خریداری شده. این رمزارز هیچ نشانه‌ای از بهبود روند خود نشان نداده است.

منبع خبر: U.today

چین‌ لینک شیبا اینو مانا ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.