با افزایش قیمت ADA، کاردانو از نظر حجم تراکنش از اتریوم پیشی گرفت

پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های کاردانو از اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۰

براساس اطلاعات ارائه شده، در ۲۴ ساعت گذشته حجم تراکنش‌های بلاک‌چین کاردانو افزایش یافته و این بلاک‌چین از نظر حجم تراکنش از اتریوم پیشی گرفته است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های کاردانو از اتریوم  مطلع شوید.

پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های کاردانو از اتریوم

براساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مساری، در ۲۴ ساعت گذشته حجم تراکنش‌های بلاک‌چین کاردانو ابتدا 7/02 میلیارد دلار و سپس 5/41 میلیارد دلار افزایش یافت. این بلاک‌چین از نظر حجم تراکنش‌ها از اتریوم پیشی گرفته است.

پیشی گرفتن حجم تراکنش‌های کاردانو از اتریوم

قابل ذکر است، کاربران کاردانو تنها ۶۶,۰۵۸ دلار کارمزد تراکنش را در ۲۴ ساعت گذشته پرداختند؛ در حالی که کاربران اتریوم ۴۴/۷۴ میلیون دلار کارمزد تراکنش در ۲۴ ساعت پرداخته‌اند.

براساس گزارشات ارائه شده از u.today، صرافی غیرمتمرکز کاردانو (SundeaSwap) اخیرا اعلام کرد که شبکه اصلی خود را پنجشنبه راه‌اندازی خواهد کرد.

جان وودز (John Woods) مدیر معماری کاردانو در  شرکت Input Output، پیشنهاداتی برای مقیاس‌پذیری بهتر شبکه ارائه داد که ممکن است در سال ۲۰۲۲ اجرایی شوند. همچنین او بیان کرد که تعداد زیادی پروژه در حال پیشرفت‌ هستند.

هفته گذشته در نظر سنجی اجرا شده توسط ویتالیک بوترین (Vitalik buterin)، کاردانو برنده شد. این نظر سنجی مربوط به جایگزین اتریوم در سال ۲۰۳۵ بود.

رشد قیمت توکن بومی کاردانو

داده‌ها ارائه شده از coinmarketcap نشان می‌دهد که قیمت توکن بومی شبکه کاردانو (ADA) تقریبا ۷ درصد رشد کرده است. این توکن در هفته گذشته بیش از ۲۶ درصد رشد داشت.

ADA در حال حاضر پنجمین رمزارز از نظر ارزش بازار است که از سولانا و USD coin stabecoin پیشی گرفته.

منبع خبر: u.today

کاردانو اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.