حجم ورود بیت کوین به صرافی ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است

افزایش حجم ورود بیت کوین به صرافی ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آذر ۱۴۰۰

همان طور که از آمار و ارقام موجود می‌توان مشاهده کرد، نهنگ‌های بزرگ رمزارز بیت‌کوین در حال انتقال این کوین در مقادیر بسیار زیاد به صرافی‌ها هستند. این در حالی است که ذخایر بیت‌کوین به کمترین حد خود در ۳ سال اخیر رسیده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر افزایش حجم ورود بیت کوین به صرافی ها به دست آورید.

داده‌های جدید نشان می‌دهند که نهنگ‌های بیت‌کوین (BTC) در حال انتقال مقادیر زیادی از این رمزارز به صرافی‌ها در حجم وسیعی هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سمت شرکت تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant، تراکنش‌های بزرگ بیش از ۹۰ درصد از سپرده‌های اخیر صرافی‌ها را تشکیل می‌دهند.

افزایش حجم ورود بیت کوین به صرافی ها

۱۰ سپرده بزرگ، ۹۰ درصد از ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها را تشکیل می‌دهند:

در یک تغییر قابل توجه نسبت به رفتار قبلی، نهنگ‌ها در هفته گذشته به فروشندگان احتمالی فعال در صرافی‌ها تبدیل شده‌اند. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، گفت که: «نهنگ‌ها بیت‌کوین را به صرافی‌ها واریز می‌کنند».

جالب است بدانید که ۱۰ سپرده برتر موجود در اختیار نهنگ‌ها، ۹۱ درصد از حجم سپرده‌های بیت‌کوین در تمام صرافی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

آیا بیتکوین باز هم ریزش قیمت خواهد داشت؟

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، کلیک کنید
۱۰ سپرده بزرگ، ۹۰ درصد از ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها را تشکیل می‌دهند

بر اساس گزارش کوین‌تلگراف، کیف پول‌های بزرگ در طول رکود اخیر خود خرید زیادی کرده‌اند. این در حالی است که جریان خروجی از مبادلات به طور انبوه ادامه دارد و ذخایر بیت‌کوین هنوز در پایین‌ترین حد خود از اواسط سال ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند.

بیت‌کوین روز سه‌شنبه شاهد جهش‌ها و نوساناتی بود که به اقدامات ناگهانی صورت گرفته در صرافی‌ها مرتبط می‌شود. این پدیده چندین بار در هفته گذشته رخ داده است و هر بار شاهد یک انفجار ناگهانی در قیمت بیت‌کوین بودیم که در سطوح مقاومتی اصلی خنثی می‌شد.

افزایش حجم ورود بیت کوین به صرافی ها

منبع: cointelegraph

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.