علاقه سرمایه‌گذاران به استیبل‌کوین‌ها بعد از سقوط لونا افزایش پیدا کرده است

افزایش علاقه به استیبل کوین ها بعد از سقوط لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: پس از این که استیبل‌کوین UST سقوط کرد، دیگر استیبل‌کوین‌های بازار نیز تحت تاثیر قرار گرفتند، به طوری که اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران به این نوع توکن‌ها بسیار کمتر شد. با این وجود اتفاقات رخ داده در بازار و احساسات کاربران خبر از افزایش علاقه به استیبل کوین ها بعد از سقوط لونا می‌دهند.

افزایش علاقه به استیبل کوین ها بعد از سقوط لونا

بعد از این که استیبل‌کوین UST سقوط کرد، اعتماد کاربران هم نسبت به این توکن‌ها بسیار کمتر شد، به موجب آن پروژه‌های دیگر تلاش کردند تا این اعتماد از دست رفته را باز گردانند. به عنوان مثال Circle، توسعه دهنده‌ی USDC در یک پست وبلاگی شفاف سازی‌هایی انجام داد و مقاله‌ای منتشر کرد با این عنوان: “چگونه پایدار باشیم”

در این راستا برخی از صرافی‌های فعال در بازار کریپتو نیز به حمایت از USDC پرداختند. اقدام Circle موجب شد که حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها حدود ۲۴ درصد افزایش پیدا کند. مدیر اجرایی این پروژه همچنین اعلام کرد که در آینده گزارشی از ذخایر پشتیبانی USDC نیز منتشر خواهد کرد.

مدیر عامل Circle همچنین اضافه کرد:

چیزی که USDC را به یک محصول عالی تبدیل می‌کند، تولید و بازخرید آسان آن است که می‌تواند یکپارچگی مناسبی با سیستم بانکداری جهانی داشته باشد.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.