با رونق دوباره NFTها ارزش بازار اوپن‌سی به ۱۳/۳ میلیارد دلار رسید

افزایش ارزش بازار اوپن‌سی به ۱۳/۳ میلیارد دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

بازار اوپن‌سی (Opensea) بازاری برای دادوستد توکن‌های غیرقابل تعویض است. با رونق دوباره NFTها ارزش این بازار به ۱۳/۳ میلیارد دلار رسیده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق افزایش ارزش بازار اوپن‌سی به ۱۳.۳ میلیارد دلار مطلع شوید.

بازار بزرگ اوپن سی در روز سه شنبه اعلام کرد که با جمع‌آوری ۳۰۰ میلیون دلار در یک دوره جذب سرمایه، ارزش بازار خود را به ۱۳/۳ میلیارد دلار رسانده است. این دوره جذب سرمایه توسط شرکت‌های Paradigm و Coatue رهبری می‌شد.

دوین فینرز (Devin Finzer)، مدیرعامل  و هم بنیانگذار اوپن‌سی با انتشار پست وبلاگی بیان کرد:

از این سرمایه برای توسعه محصولات جدید این بازار، استخدام کارمندان بیشتر، بهبود فرایند پشتیبانی از مشتریان استفاده می‌شود. علاوه بر این، جهت کمک به رشد فضای NFT و Web3 نیز استفاده خواهد شد.

او افزود:

 هدف ما رشد اقتصادهای دیجیتال است.

افزایش ارزش بازار اوپن‌سی

بازار اوپن‌سی در جولای ۲۰۲۰، بعد از برگزاری دوره‌ای برای جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه به دست آورد که ارزش بازار را به ۱/۵ میلیارد دلار رساند.

در نوامبر The Infrmation اعلام کرد که این بازار برای رسیدن به ارزش ۱۰ میلیارد دلار، دوره بعدی برای جذب سرمایه را اعلام کرده است.

اوپن‌سی پیشرفت خود را تا حد زیادی مدیون مجموعه‌های NFT مبتنی بر اتریوم، از جمله بورد ایپ یاچ کلاب (Bored Ape Yacht Club) و کریپتوپانکس (CryptoPunks) است.

براساس گزارشات ارائه شده از Decrypt، حجم معاملات بازار اوپن‌سی همچنان در حال افزایش است. در ماه ژوئن بازار NFTها رشد زیادی داشت  و در دسامبر اوپن‌سی حدود ۳ میلیارد دلار NFT مبتنی بر اتریوم را معامله کرد.

تاکنون روند این بازار نزولی نبوده است. این بازار در سومین روز معاملاتی خود، ۲۴۶ میلیون دلار معامله در NFTهای مبتنی بر اتریوم داشت. علاوه بر این حجم معاملات NFT مبتنی بر پالیگان نیز در حال افزایش است. حجم معاملات در دسامبر به ۷۶/۱ میلیون دلار رسیده بود.

انتخاب معاون جدید برای بازار اوپن‌سی

براساس اطلاعیه ای که در یک پست وبلاگ توسط فینزر منتشر شد، اوپن‌سی مدیر سابق فیس‌بوک، شیوا راجامان (Shiva Rajaraman) را به عنوان معاون جدید محصولات خود استخدام کرده است.

رئیس محصول پیشین اوپن‌سی، Neta chastain بود که پس از اینکه متوجه شد، از اطلاعات داخلی برای خرید NFTها قبل از نمایش در بازار استفاده می‌شود، شرکت را ترک کرد.

راجامان وظیفه دارد به شرکت اوپن سی در زمینه پشتیبانی از NFTهای دیگر کمک کند. علاوه بر این، ماه گذشته اوپن سی اعلام کرد که برایان رابرتز (Brian Roberts) را به عنوان مدیر مالی جدید استخدام کرده است.

فرد ارسام (Fred Ehrsam) با انتشار توییتی بیان کرد که بنیانگذاران اوپن‌سی در چهار سال گذشته به صورت دقیق کار کرده‌اند و به دیدگاه خود، پایبند هستند.

منبع خبر: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.