ارزش بازار شیبا اینو از ترون پیشی گرفت!

افزایش ارزش بازار شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مرداد ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از افزایش ارزش بازار شیبا اینو می‌دهند. شیبااینو با رشد ۱۴ درصدی خود توانست از نظر ارزش بازار از ترون پیشی بگرید. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با بیتستان همراه باشید.

افزایش ارزش بازار شیبا اینو

باتوجه به داده‌های ارائه شده از Coinmarletscap، شیبااینو در حال حاضر از نظر ارزش بازار از ترون پیشی گرفته است. اکنون ارزش بازار این توکن ۶/۶۶ میلیارد دلار و ارزش بازار ترون نیز ۶/۳۳ میلیارد دلار است.

به نظر می‌رسد این رشد ناشی از رویدادهای مثبتی باشد که در اکوسیستم این توکن رخ داده است. با توجه به اخبار منتشر شده، شیبااینو همکاری خود را با The Third Floor جهت ساخت و طراحی پروژه “SHIB.io the Metaverse” آغاز کرده که همین مورد می‌تواند دلیل افزایش ارزش بازار این توکن باشد.

گفتنی است که سرمایه گذاران در انتظار اطلاعیه‌های بعدی این اکوسیستم هستند. امروز این توکن با رشد ۲/۴۳ درصدی در ۲۴ ساعت در قیمت ۰,۰۰۰۰۱۲ دلار معامله شده است. در حال حاضر نیز در یک محدوده قیمتی تثبیت شده است.

با توجه به گزارشات Whalestats این رمزارز اکنون با فشار خرید از سوی نهنگ‌ها مواجه شده و در میان ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط ۲۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم قرار دارد.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.