حجم کمک‌های مالی در قالب ارزهای دیجیتال به اوکراین افزایش یافت

افزایش حجم کمک‌ها در قالب ارزهای دیجیتال به اوکراین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

با توجه به داده‌های Etherscan، دولت اوکراین با انتشار توییتی اعلام کرد به کاربرانی که به این دولت کمک می‌کنند، توکن‌هایی در قالب ایردراپ داده می‌شود. بعد از این توییت شاهد افزایش حجم کمک‌ها در قالب ارزهای دیجیتال به اوکراین بودیم. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش حجم کمک‌ها در قالب ارزهای دیجیتال به اوکراین

با توجه به داده‌های Etherscan، پس از آن‌که دولت اوکراین اعلام کرد کمک‌های مالی را از تمام نقاط جهان (با استفاده از ارزهای دیجیتال) می‌پذیرد، حدود ۴۰ میلیون دلار به کیف پول ارز دیجیتال این کشور واریز شد. پس از این کمک مالی، دولت توییت دیگری را در رابطه با اهدای توکن‌هایی در قالب ایردراپ به کاربران کمک کننده منتشر کرد.

پس از این توییت، سرمایه‌گذاران اتریوم کمک‌های زیادی را به کیف پول رسمی این کشور ارسال کردند. این کمک‌ها در بازه ۰,۰۰۰۱ تا ۰/۰۱ اتریوم بودند.

با توجه به داده‌های Dune Analytics، تعداد کیف پول‌هایی که بعد از توییت ایردراپ کمک مالی کردند، بیشتر از تعداد کیف پول‌هایی بود که قبل از این توییت کمک مالی کرده بودند.

افزایش حجم کمک‌ها در قالب ارزهای دیجیتال به اوکراین

بیشتر شدن کمک‌های مالی به اوکراین نشان می‌دهد که کاربران در تلاشند تا ایردراپ دریافت کنند.

از نظر تاریخی، برخی از کاربران DeFi این روش را برای افزایش مجموع ایردراپ‌های توکن‌های خود استفاده می‌کردند. اما اکنون به نظر می‌رسد این روش برای دریافت کمک‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اطلاعیه‌های دولت اوکراین، این کشور در ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت UTC در ۳ مارس تصویری را منتشر می‌کند که به احتمال زیاد در رابطه با کیف پول‌هایی است که کمک مالی کرده‌اند.

افزایش کمک‌های مالی به اوکراین
افزایش حجم کمک‌ها در قالب ارزهای دیجیتال

منبع خبر: Coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.