حجم معاملات توکن انجین کوین به بالاترین سطح خود رسید

افزایش حجم معاملات توکن انجین کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از افزایش حجم معاملات توکن انجین کوین می‌دهند. حجم معاملات این توکن در طی این افزایش به بالاترین سطح خود رسید؛ اما سوال بسیاری از کاربران این است که افزایش معاملات این توکن تا کی ادامه خواهد داشت؟ و آیا تاثیری در قیمت رخ خواهد داد؟

افزایش حجم معاملات توکن انجین کوین

طبق گزارشات santimen، حجم معاملات انجین کوین با افزایش چشمگیر به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۳ رسیده است. درحال حاضر حجم معاملات این رمزارز ۴۵۹,۸۵ میلیون دلار اعلام شده.

بر اساس همین گزارشات، افزایش حجم معاملات این رمزارز نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران بازار به این توکن به شدت بالا رفته است. در رابطه با قیمت این رمزارز نیز باید بگوییم که با افزایش حجم معاملات، قیمت توکن انجین کوین به ۰/۴۸۹ دلار رسید؛ اما با افت ۸ درصدی، در حال حاضر با قیمت ۰/۴۲۹ دلار معامله می‌شود.

افزایش حجم معاملات توکن انجین کوین

دلایل این رشد چیست؟

در ۴ آوریل، اعلام شد که توسعه دهندگان و گیمرها در اکوسیستم انجین کوین می‌توانند NFTهای خود را به راحتی مدیریت کنند. به گفته انجین، بعد از بروزرسانی پلتفرم انجین امکان ایجاد، جمع آوری و توانایی مسدود کردن دارایی‌ها فراهم خواهد شد.

افزایش حجم معاملات توکن انجین کوین

بر اساس اطلاعات ارائه شده، حجم کل معاملات NFT شبکه بعد از بروزرسانی شبکه به ۹/۶۵ میلیون دلار افزایش یافت. این افزایش درست زمانی بود که توسعه دهندگان Enjin اطلاعات مربوط به بروزرسانی را عمومی کردند. از این رو، می توان گفت که این توسعه، توجه معامله‌گران را به خود جلب کرد و واکنش آن‌ها را برانگیخت.

افزایش حجم معاملات توکن انجین کوین

جالب است بدانید که شاخص قدرت نسبی (RSI) امروز به ۵۳/۱۶ رسیده. با توجه به این شاخص، سرمایه‌گذاران زیادی در تلاش برای خرید این رمزارز هستند.

منبع: ambcrypto

انجین کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.