هند ممکن است ارزهای دیجیتال فاقد تاییدیه دولت را ممنوع کند

ممنوعیت ارزهای دیجیتال فاقد تاییدیه دولت در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۰

کشور هند که به عنوان یکی از فعال‌ترین کشورها در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، قصد دارد که ارز دیجیتال ملی خود را در آینده‌ای نزدیک عرضه نماید. اخیرا نیز اخباری شنیده می‌شود، مبنی بر ممنوعیت ارزهای دیجیتال فاقد تاییدیه دولت در هند که می‌تواند تاثیر بسزایی در بازار داشته باشید. با بیتستان تا انتها همراه باشید.

ممنوعیت ارزهای دیجیتال فاقد تاییدیه دولت در هند

بر اساس گزارش رویترز که به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده، ممکن است به زودی برخی از ارزهای رمزنگاری شده توسط دولت هند تعیین شوند تا سرمایه‌گذاران بتوانند آن‌ها را در صرافی‌ها نگهداری یا معامله کنند.

چنین الزامی و تعیین برخی ارزها جهت معامله، احتمالاً صدها معامله‌گر ارزهای دیجیتال را برای جامعه کریپتو هند از دسترس خارج کند.

این منبع می گوید که عدم رعایت قوانین، جریمه‌هایی را به دنبال خواهد داشت:

تنها زمانی که یک سکه توسط دولت تایید شده باشد، می‌توان آن را معامله کرد، در غیر این صورت نگهداری یا معامله آن ممکن است با جریمه‌هایی همراه شود.

این خبر در حالی منتشر شده که لایحه ارزهای دیجیتال که مدت‌ها منتظر آن بودیم، ممکن است در جلسه زمستانی مجلس هند ارائه شود.

در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت از طرح خود برای اعمال ممنوعیت کلی برای نگهداری، تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال عقب‌نشینی کرده، اما احتمال تعیین برخی ارزها جهت معامله و نگهداری بسیار بالاست.

به نقل از رویترز یک مقام دولتی گفته که هند ممکن است راه را برای ارز دیجیتال بانک مرکزی خود باز کند و در عین حال سکه‌های موجود خصوصی را ممنوع کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند اخیراً موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال تکرار کرده است.

منبع: u.today

راه اندازی رمزارز ملی پرو با همکاری بانک‌های مرکزی هند، هنگ کنگ و سنگاپور

برای خواندن خبر کلیک کنید
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.