جریان ورود سرمایه به ETFهای بیت کوین کانادا به اوج خود رسیده است

افزایش جریان ورود سرمایه به ETF های بیت کوین کانادا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

با بیشتر شدن اعتماد سرمایه‌گذاران، شاهد افزایش جریان ورود سرمایه به ETF های بیت کوین کانادا هستیم. همچنین جریان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها به بالاترین حد خود رسیده است. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش جریان ورود سرمایه به ETF های بیت کوین کانادا

از ژانویه امسال صندوق‌های ETF بیت‌کوین کانادا دارایی‌های خود را به 6594 بیت‌کوین (BTC) افزایش داده و به بالاترین حد خود یعنی 69052 بیت‌کوین رسانده‌اند.

بر اساس گزارش گلس‌نود، ETF بیت‌کوین با رشد خالص 18.7 درصدی و رسیدن به قیمت 35000 بیت کوین، بیشترین افزایش را بین دارایی‌ها داشته است.

عکس نمودار

ETF یک صندوق قابل معامله در بورس است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا بدون اینکه نیازی به نگه داشتن آن داشته باشند معملات خود را انجام دهند. یک ETF بیت کوین اسپات، در حال حاضر حدود 1.68 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کند.

شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode در گزارش هفته اخیر خود اعلام کرد که نرخ خروجی ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان 2022 با 96200 بیت‌کوین در ماه رسیده است.

با توجه به آمار Glassnode انباشت بیت‌کوین از اواسط ماه مارس بیشتر شده و این سرمایه‌گذاران اکثرا میگو و نهنگ هستند. میگوها سرمایه گذارانی هستند که 0 تا 100 بیت کوین و نهنگ‌ها کسانی هستند که 1000 تا 10000 بیت کوین دارند.

در بین خریداران بزرگ اخیر Terra’s Luna Foundation Guard (LFG) نیز در حال جمع‌آوری بیت‌کوین به ارزش 3 میلیارد دلار است.

با توجه به اینکه تنها 2 میلیون بیت‌کوین بعد از استخراج 19 میلیون بیت‌کوین در 1 آوریل باقی مانده است. با افزایش پذیرش و سرمایه‌گذاری بین کشورها، شرکت‌ها و افراد، کمبود بیت کوین به موضوعی قابل توجه تبدیل شده است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.