NFTها به اینستاگرام هم راه پیدا کردند

اضافه شدن NFTها به برنامه اینستاگرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

مارک زاکربرگ، از بنیانگذاران متا (فیس‌بوک) و مالک اینستاگرام، اضافه شدن NFTها به برنامه اینستاگرام را در کنفرانس اخیر خود به طور رسمی اعلام کرد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

اضافه شدن NFTها به برنامه اینستاگرام

مارک زاکربرگ اعلام کرد که  اینستاگرام که اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری ویدیو و عکس است، در حال فراهم کردن پیش‌ساخت‌های لازم برای افزودن توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT به این پلتفرم است.

مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، مدیر عامل متا، در کنفرانس South by Southwest در آستین تگزاس گفت که:

ما در حال تلاش برای اضافه کردن NFTها به اینستاگرام در کوتاه مدت هستیم.

البته، بنیانگذار فیس‌بوک، جزئیاتی در مورد زمان اجرا پروژه خود ارائه نکرد.

مارک الیوت زاکربرگ (Mark Elliot Zuckerberg) برنامه‌نویس کامپیوتر و یکی از مؤسسان شبکه اجتماعی فیس‌بوک یا متا در آمریکا است. مجلهٔ تایم زاکربرگ را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۰ انتخاب کرد.

کیسی نیوتن (Casey Newton)، نویسنده خبرنامه Platformer، در مورد کنفرانس توییتی منتشر کرد و اظهار کرد که زاکربرگ همچنین گفته که امیدوار است در ماه‌های آینده، کاربران اینستاگرام بتوانند NFT‌های خود را در این پلتفرم ضرب کنند.

اضافه شدن NFTها به برنامه اینستاگرام

پروژه‌های بزرگ متا

اکتبر گذشته، فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر داد تا بر پروژه‌های مرتبط با متاورس خود تمرکز کند.

گزارش‌های منتشر شده از سه ماهه آخر سال ۲۰۲۱ متا، نشان داد که جزئیات مالی کسب و کار تحقیق و توسعه واقعیت مجازی و Reality Labs، بیش از ۱۰ میلیارد دلار ضرر به همراه داشته است. با توجه به این هنوز Metaverse، پروژه‌ی در حال اجرا محسوب نمی‌شود، بنابر این کسب سود از آن کار بسیار سختی است.

این اولین تلاش متا برای یک پروژه مرتبط با رمزارز نیست.

در سال ۲۰۱۹، این شرکت تصمیم خود را برای ایجاد پروژه‌ی «Libra» اعلام کرد که بعداً به «Diem» تغییر نام داد. Diem یک استیبل‌کوین که به دلیل عدم تأیید نظارتی و مخالفت و انتقادات جامعه سقوط کرد. این پروژه توسط Silvergate Capital خریداری شده است.

البته برخی از کارمندان سابق متا اکنون به دنبال احیای استیبل‌کوین اوپن‌سورس از طریق ایجاد شبکه‌ای برای خود هستند.

شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی به دنبال تصمیم توییتر برای اضافه کردن پشتیبانی از تصاویر پروفایل NFT در ماه ژانویه، به دنبال پیاده‌سازی ارزهای دیجیتال و NFT در پلتفرم‌های خود هستند.

پلتفرم Reddit آواتارهای NFT را در مجموعه خود پیاده‌سازی کرد و سایت بزرگسال OnlyFans تصاویر نمایه NFT را در دسامبر ۲۰۲۰ فعال کرد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.