آیا سرمایه‌گذاران نهادی، در حال ترک بازار هستند؟

خروج سرمایه گذاران نهادی از بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

گزارشات اخیر منتشر شده خبر از خروج سرمایه گذاران نهادی از بازار می‌دهند. پس از این که بازار کریپتو در بازگشت به شرایط قبلی خود ناکام ماند سرمایه‌گذاران نهادی تصمیم گرفتند از این بازار خارج شوند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

به گفته منابع متعدد، بازار در هفته‌های اخیر شاهد خروج نقدینگی عظیمی بوده است. در به‌روزرسانی اخیر Coinshares اعلام شد که بیش از ۳۳۹ میلیون دلار از بازار کریپتو خارج شده است.

آیا سرمایه‌گذاران نهادی بازار را ترک می‌کنند؟

طبق آخرین آمار Coinshares، تمامی سرمایه‌هایی که به دلیل برداشت سرمایه‌گذاران نهادی در یک ماه از بازار خارج شده، بیش از ۳۳۹ میلیون دلار است. البته بازار در ابتدای سال نیز شاهد حرکت مشابهی بود. به گفته Coinshares، این مبلغ در ابتدای سال تقریباً ۴۶۷ میلیون دلار بوده که ۱۲۸ میلیون دلار بیشتر از خروج فعلی است.

بر اساس این گزارش، صندوق‌های بیت‌کوین بیشترین برداشت‌های ثبت شده را تشکیل می‌دهند. ژوئن سال گذشته ۱۳۳ میلیون دلار از این صندوق‌ها خارج شد که این رقم بیشترین میزان خروج از صندوق بیت‌کوین در یک هفته است.

خروج سرمایه گذاران نهادی از بازار

بازار بازهم به روند نزولی خود ادامه خواهد داد؟

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاران نهادی که روی اتریوم سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز سرمایه‌های خود را خارج کرده و هفته گذشته در مجموع ۲۵ میلیون دلار از صندوق برداشت کردند. این بدان معناست که از ابتدای سال، اتریوم تنها در پنج هفته گذشته خروجی داشته است.

ارزش کل بازار در پایین‌ترین سطح خود از اواسط ماه مارس قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، بازار ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داده و به ۱٫۸ تریلیون دلار رسیده است.

بیت‌کوین نیز اندکی کاهش یافته و زیر ۳۸۰۰۰ دلار معامله شد، در حالی که اتریوم مدتی است در اطراف مرز ۲۸۰۰ دلار بوده و با این قیمت معامله می‌شد. بخش عمده ای از رمزارزها روند منفی توکن‌های برجسته را دنبال کرده و بخش قابل توجهی از ارزش خود را از دست دادند.

منبع: newsbtc

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.