نرخ بهره باز هم توسط SEC افزایش خواهد یافت؟

احتمال افزایش نرخ بهره توسط SEC در ماه آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۱

به گزارش نیویورک تایمز، با توجه به بالا بودن نرخ تورم، احتمال افزایش نرخ بهره توسط SEC در ماه آینده بسیار بالا است. مقامات تصمیم دارند که افزایش نرخ بهره را تا ماه دسامبر ادامه دهند. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

احتمال افزایش نرخ بهره توسط SEC در ماه آینده

با توجه به بالا بودن نرخ تورم و مناسب بودن بازار کار در ایالات متحده، فدرال رزرو ممکن است در ماه آینده نرخ بهره را افزایش دهد.دبه گزارش نیویورک تایمز، مقامات فدرال رزرو تصمیم دارند نرخ بهره را سه چهارم نرخ بهره‌ی فعلی در ماه آینده افزایش دهند. با توجه به گزارشات موجود، مقامات فدرال رزرو تصمیم قطعی برای کاهش یا حذف نرخ بهره ندارند.

طبق گزارش اخیر نیویورک تایمز، فدرال رزرو در ماه نوامبر نشستی برگزار خواهد کرد که ممکن است در این نشست، نرخ بهره به طور قطعی تایید و اعمال شود. افزایش شاخص قیمت مصرف‌کننده نیز یکی از عواملی است که باعث افزایش نرخ بهره می‌شود.

با افزایش ۶/۶ درصدی شاخص قیمت مصرف‌کننده در طول سال، این شاخص به بالاترین رقم در ۴۰ سال گذشته رسیده است. لائل برینارد (Lael Brainard)، نایب رئیس فدرال رزرو، در سخنرانی ۱۰ اکتبر خود به موضوع افزایش تورم اشاره و اعلام کرد برای مبارزه با این مشکل، سیاست‌های مالی فدرال رزرو ادامه خواهد داشت.

منبع: theblock

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.