استیو هانکه به رمزارز اتریوم علاقه پیدا کرد!

علاقه استیو هانکه به اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰

استیو هانکه (Steve Hanke) یکی از اقتصاددان و چهره‌های معروف حوزه رمزارزها اکنون به نظر می‌رسد که علاقه زیادی به دومین ارز دیجیتال جهان دارد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر علاقه استیو هانکه به اتریوم مطلع شوید.

علاقه استیو هانکه به اتریوم

استیو هانکه (Steve Hanke) بیان کرد که اتریوم به طور فزاینده‌ای در بین DeFi و NFTها محبوب شده است. علاوه بر این او افزود:

اتریوم به بیت‌کوین از نظر رشد بیشتر کمک می‌کند.

این بیانیه او مثبت‌ترین چیزی است که در یک دهه اخیر درباره بیت‌کوین گفته است. اتریوم یا به اختصار اتر در سطوح بی‌سابقه معامله می‌شود. اکنون در حدود ۴,۸۵۰ دلار در نوسان است، که امسال بیش از ۵۶۰ درصد افزایش یافته.

علاقه استیو هانکه به اتریوم

دست رد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به ETF بیت‌کوین!

ادامه خبر را بخوانید

سی‌ان‌ان بیان می‌کند:

اتر و بیت‌کوین در مقابل سکه‌های میم مانند تفاوت بین چیپس‌های آبی و سهام پنی هستند که از یک مرد در اتاق دیگ بخار با شما تماس می‌گیرد.

 روند صعودی ETFهای بیت‌کوین نیز می تواند خبر خوبی برای اتریوم باشد، زیرا کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که ETFهای مشابه اتریوم به زودی راه‌اندازی خواهند شد. این امر خرید ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ آسان‌تر می‌کند.

علاقه استیو هانکه به اتریوم

همچنین استیو هانکه بیان کرد که اتریوم سال بهتری نسبت به بیت‌کوین خواهد داشت. به نظر می‌رسد که استیو هانکه حالا به رمزارز اتریوم علاقه پیدا کرده. او به یکی از مدافعان اتریوم بیان کرد:

این نزولی‌ترین سیگنال اتریوم است که در تمام عمرم دیده‌ام.

منبع خبر: newsbtc

اتریوم بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.