مارک موبیوس در مورد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین هشدار داد

هشدار سرمایه گذاران در مورد کاهش قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بسیاری از سرمایه‌گذاران مشهور حوزه ارزهای دیجیتال مثل مارک موبیوس (Mark Mobius) در مورد افت قیمت بیت‌کوین هشدار می‌دهند. این سرمایه‌گذاران معتقدند که قیمت BTC می‌تواند تا ۱۰ هزار دلار نیز کاهش پیدا کند. هشدار سرمایه گذاران در مورد کاهش قیمت بیت کوین موجب شده تا کاربران زیادی نسبت به سرمایه‌گذاری در این رمزارز دچار شک شوند.

مارک موبیوس (Mark Mobius) سرمایه‌گذار با تجربه و یکی از بنیانگذاران Mobius Capital Partners نسبت به خرید بیت‌کوین در بحبوحه افت قیمت این رمزارز هشدار داد. وی معتقد است که سقوط قیمت BTC می‌تواند تا ۱۰ هزار دلار نیز ادامه داشته باشد.

در نظر داشته باشید که بیت‌کوین بعد از یک روند نزولی و رسیدن به سطح ۲۷ هزار دلار، توانست دوباره به ۳۰ هزار دلار برسد. افت شدید استیبل‌کوین UST و لونا موجب شدند تا افت بیت‌کوین و دیگر آلت‌کوین‌های بازار شدت بگیرد.

پیتر شیف، مدیر عامل و استراتژیست ارشد جهانی شرکت Euro Pacific Capital Inc هم در مورد سقوط بیت‌کوین به سطوح پایین‌تر هشدار داد. شیف که یکی از حامیان بسیار متعصب طلا است، در ژانویه امسال ریزش وحشتناک بیت‌کوین را پیش بینی کرده بود.

وی در این پیش بینی به افت بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار و در پی آن افت شدید بازار نیز پرداخته بود.

شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال

در همین حال، شاخص ترس و طمع کریپتو امروز نشانگر ترس شدید در بازار است. طبق گزارش CoinMarketCap بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت ۲۹,۴۰۸ دلار معامله می‌شود.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.