احتمال اخذ مالیات از سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آمریکا بسیار کم رنگ شد!

احتمال عدم اخذ مالیات بر سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

شکایتی که از طرف یک زوج علیه سازمان امور مالیاتی آمریکا تنظیم شده و در آن در خواست حذف مالیات برای سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مطرح شده بود، به ثمر نشست. از این پس سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تا پیش از تبدل شدن آن‌ها به دلار، مشمول مالیات نخواهد شد. برای خواندن خبر احتمال عدم اخذ مالیات بر سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آمریکا با بیتستان همراه باشید.

احتمال عدم اخذ مالیات بر سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در آمریکا

اخیرا از طرف یک زوج به نام Nashville علیه سازمان امور مالیاتی شکایتی تنظیم شده است. این زوج، اخذ مالیات از سود حاصل از سرمایه گذاری در رمزارزها را به کتاب فروخته نشده یک نویسنده تشبیه کردند و گفتند که مالیات بر سود سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، باید بعد از فروخته شدن رمزارزها و تبدل آن‌ها به دلار اخذ شود.

در حال حاضر سود سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به عنوان درآمد طبقه‌بندی می‌شود و باید مالیات پرداخت شود. در شکایت اخیر آمده، زمانی باید مالیات گرفته شود که این سرمایه‌ها به دلار تبدیل شده باشند.

جزئیات شکایت Jaretts:

Jaretts نیز در ماه مه ۲۰۲۱ شکایتی علیه دولت ایالات متحده تنظیم کرد. در این شکایت وی اظهار داشت که ۸۸۷۶ توکن Tezos (XTZ) که در سال ۲۰۱۹ خریداری کردند، سود دهی نداشته و نباید برای آن مالیات پرداخت می‌کردند.

با توجه به پرونده‌های دادگاه که انتظار می‌رود به زودی در رسانه‌ها منتشر شود، IRS اعلام کرد که درخواست Jaretts برای بازپرداخت ۳۷۹۳ دلار به عنوان مالیات پرداخت شده را قبول خواهد کرد.

IRS قبل از دریافت مالیات از مالیات‌دهندگان می‌پرسد که آیا آن‌ها هر گونه منافع مالی از فروش، خرید یا مبادله ارزهای دیجیتال به دست آورده‌اند یا خیر؟ در صورت مثبت بودن برای آن باید مالیات پرداخت کنند.

البته به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از توصیفات بالا مستقیماً به سودهای فروخته نشده سرمایه‌گذاری Jarretts مربوط باشد. هنوز در مورد نحوه‌ی اخذ مالیات بر سود رمزارزهای فروخته نشده، اعلامیه‌ای منتشر نشده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.